Beantwoord

Experiabox opnieuw opstarten

  • 17 March 2019
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

IIk dacht ik vraag een nieuwe afstandsbediening en zijn mijn problemen opgelost, maar nu lik het of het aan de experiabox ligt want ik moet hem een aantal keren per dag opnieuw opstarten.
Ook heb ik het via het menu instellingen geprobeerd maar bied ook niet de oplossing.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
icon

Beste antwoord door Moedja 27 March 2019, 10:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Moedja . Wat gaat er precies mis? Loopt je itv-tuner vast? Of valt alles uit? Hoe is jouw itv tuner aangesloten, trouwens? Via een lange kabel of via witte stekkers?
Nou, het punt is dat alles altijd goed heeft gewerkt en op dezelfde plaats met dezelfde kabels staat.
En vanaf een paar weken geleden heeft het gewoon kuren dus ik denk dat het aan de experiabox ligt.
Knipperen, uitvallen, vastlopen, dus de hele riedel.
Merk je de storing alleen met de tv? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
Ik had je geprobeerd te bellen maar het kwam niet goed uit. Mocht er een ander tijdstip zijn, laat het weten. Ik werk in de regel overdag.
Hoi Erwin
In ons dorp is het onvangst zeer slecht.
Internet valt regelmatig weg. Tv-ontvanger reageert slecht. Experiabox slaat veel vast.
Eperiabox vele malen opnieuw opstarten.
Ook via instellingen alles updaten en opnieuw instellen maar niets helpt. Beeld blijft vast staan.
TV springt op zwart beeld.
En een nieuwe afstandsbediening gekregen maar de knoppen van de afstandsbediening werken slecht. Als je de tv harder wilt zetten moet je bijna door de afstandsbediening heen duwen.
Fijn dat ik je even aan de lijn kreeg, @Moedja . We hebben samen een monteur ingepland. Die komt morgen tussen 10:00 en 12:00. Ik zie de update tegemoet en uiteraard hoop ik dat hij/zij morgen alles vakkundig kan oplossen..
Erwin

Hhelemaal top. De monteur is geweest en heeft het probleem aangepakt. Toffe vent die goed uitleg gaf.
Dank je wel voor de goede service
Top! Goed om te lezen. 🙂 Ik heb de monteur nog even een berichtje gestuurd dat je blij met hem bent!
Als er ooit weer iets is, weet je mij te vinden!