Beantwoord

Experiabox/TV-mdem vervangen?

• 19 september 2017
  • 3 reacties
  • 185 keer bekeken

Onze experia box of tv-modem is een oudere versie zonder bijv opnemen, graag hoor ik hoe we deze kunnen vervangen.
icon

Beste antwoord door PeterG 19 september 2017, 14:09

De experiabox kijk je geen tv mee. Daar zit juist je telefoon, computer en tv-ontvanger op aangesloten. En de experiabox verzorgt ook de wifi in huis.

Verder begrijp ik dat je wilt gaan opnemen. Dit kan met élke tv ontvanger die kpn levert. Opnemen maakt namelijk geen deel uit van het apparaat maar bv. van het abonnement. Ik begrijp dat je nu het Alles in 1 Instap abonnement hebt. Daar kun je, via MijnKPN of de ontvanger, voor € 5 per maand extra het opnemenpakket bij nemen. Van af dan kun je deze ontvanger ook als recorder gebruiken.

Meer info opnemenpakket, klik hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
De experiabox kijk je geen tv mee. Daar zit juist je telefoon, computer en tv-ontvanger op aangesloten. En de experiabox verzorgt ook de wifi in huis.

Verder begrijp ik dat je wilt gaan opnemen. Dit kan met élke tv ontvanger die kpn levert. Opnemen maakt namelijk geen deel uit van het apparaat maar bv. van het abonnement. Ik begrijp dat je nu het Alles in 1 Instap abonnement hebt. Daar kun je, via MijnKPN of de ontvanger, voor € 5 per maand extra het opnemenpakket bij nemen. Van af dan kun je deze ontvanger ook als recorder gebruiken.

Meer info opnemenpakket, klik hier.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Jorisn! Ik ben ook benieuwd naar wat je precies bedoelt. Peter geeft al veel info over het opnemen. Daar heb je niet een specifieke tv-ontvanger voor nodig.

Welk type tv-ontvanger heb je op dit moment? Je kan kijken of je 'm hier kan wisselen: https://www.kpn.com/service/televisie/extra-diensten/uitleg-netflix/servicetool-apparatuur-wissel.htm
Reputatie 7
Badge +24
We hebben niets meer van je gehoord @Jorisn dus ga ik ervan uit dat je vragen zijn beantwoord. Anders hoor ik het graag.

Reageer