Vraag

Experiabox v8 wordt zeer warm

• 29 juli 2018
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

De experiabox v8 wordt zeer warm hierdoor hapert de interactieve tv er verschijnt ook vaak de melding tv zender is niet beschikbaar wat nu?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen c.klaassen, lijkt mij absoluut geen prettig idee dat het modem in huis zeer warm wordt. Het klinkt helemaal niet goed wanneer het ook nog eens begint te haperen. Staat het modem vlakbij je raam en heeft de zon erop geschenen? Het kan natuurlijk zijn dat de warmte van de afgelopen dagen hier invloed op heeft gehad. Desondanks blijft het geen fijn idee. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik kijken of we je en andere modem kunnen opsturen.
Nee het modem staat niet vlakbij een raam de zon kan er niet op schijnen waarschijnlijk toch de hitte geweest
Gevraagde gegevens in het profiel gezet!
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt c.klaassen, je geeft aan dat het waarschijnlijk toch de hitte geweest is. Hoe is het nu? Aangezien het niet meer zo warm is zou ik je willen vragen om het nog even in de gaten te houden. Blijft de Experiabox echt te warm of vertrouw je het echt niet hoor ik graag van je!
Het werkt nu redelijk dat komt omdat we een ventilator erbij hebben gezet om te koelen, we houden het in de gaten

Reageer