extra interactieve TV decoder via glasvezel

• 19 september 2013
  • 2 reacties
  • 11467 keer bekeken

hallo

ik zou graag een 3e ontvanger willen aansluiten om op de slaapkamer tv te kunnen kijken.

al even gereageerd op een zelfde bericht hierover.

wat is de bestelprocedure hiervoor? ik lees soms dat er maximaal 2 ontvangers kunnen, maar er zijn ook handleidingen voor aansluiten van 3e of 4e ontvanger?

groet

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Beste rj.

Bij glasvezel is tot 6 aansluitingen mogelijk. 2 zitten er standaard in het pakket, elke extra ontvanger kan via de klantenservice worden besteld. Voor elke extra ontvanger wordt €4 huur per maand in rekening gebracht.
Reputatie 3
Badge
Goedemiddag Rjvnetten,

Excuses allereerst voor deze late reactie! 

Op dit moment is het zo dat je met een koper-aansluiting maximaal 2 TV-ontvangers kunt afnemen. Wanneer je glasvezel afneemt dan kun je tot zes TV-ontvangers aanvragen. 

De eerste vraag is daarom via welke techniek je momenteel bij KPN Interactieve TV afneemt. Mits je over glasvezel beschikt dan kun je dit via 0800-0404 aanvragen, maar natuurlijk ook via mij. Mocht je van die laatste optie gebruik willen maken, wil je mij dan per privébericht je postcode, huisnummer, contractnaam en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer toesturen?

Met vriendelijke groet,

Jorn

Reageer