extra kaart activeren

• 7 April 2012
  • 2 reacties
  • 12080 keer bekeken

Bij KPN kun je drie kaarten hebben op één abonnement.

Ik heb nu zelf een insteekkaart in mijn tv.

Deze zomer ga ik op vakantie en in het huisje staat een digitenne ontvanger echter zonder kaart.

Doordat ik via een kennis een tweede kaart heb weten te bemachtigen zou ik deze kunnen gebruiken, zodat het thuisfront tijdens de vakantie gewoon tv kan kijken.

Als ik nu deze kaart activeer bij KPN, welke kosten krijg ik dan voor mijn kiezen. Ik wil er namelijk voor waken dat ik achteraf aan een extra kostenpost vastzit per maand.

groeten

John

2 reacties

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag.

Is inmiddels bekend wat de kosten zou zijn ?

Ik heb inmiddels contact gehad met KPN en daar werd me het volgende verteld:

Indien je een extra kaart wilt activeren dan hanteren ze sinds 1 maart 2012 het volgende:

1. indien je deze wilt gebruiken voor een insteekkaart, dan betaal je elke maand de huur die je nomaal ook zou betalen als je via KPN een insteekkaart huurt. Zij kopen dan de CONAX-module van je over en vervolgens huur je die van KPN. Dit zelfde geldt voor de ontvanger.
  2. Indien je de extra kaart al langer in je bezit hebt, dan wordt deze beschouwd als zijnde gekocht bij KPN en kun je hem gratis activeren.
Ik had het geluk dat ik via een zwager een "oude" kaart heb bemachtigd. Hij is namelijk een jaar geleden gestopt met Digitenne.

Aan de hand van het smardcardnummer kan men bij KPN zien of deze onlangs is verstrekt of al langer geleden.

Reageer