Beantwoord

Extra kosten monteur

  • 5 December 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

De factuur is er sneller dan de service (duurde 4 dagen).
De monteur die zoals het er nu uitziet heeft goed werk verricht.
Echter heeft mij niet ingelicht over extra kosten.
De monteur is hier geweest omdat uw telefonische service het probleem niet  konden oplossen.
De enigste wens die wij hadden was,wij wilden tv  kijken(daar betalen wij nm iedere maand voor)
over extra installatie wensen,is mij niets bekent,blijkbaar verward u mij met iemand anders.

Groet

Ad Wijtvliet

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 December 2020, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @geenweer . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan. De monteur laat, na zijn werkzaamheden, altijd een bon tekenen. Hiermee geef je akkoord voor de geleverde diensten (en eventuele meerkosten) . Is dat bij jou ook gebeurd?

Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â