Vraag

Extra ontvanger bestellen lukt niet

  • 20 July 2021
  • 17 reacties
  • 151 keer bekeken

Hmm, 

ik probeer ook een extra ontvanger te bestellen maar kan het aantal niet ophogen.

heb intussen 1GB internet maar wil gewoon op de 2e tv voor de kinderen kunnen kijken zonder extra stappen als chromecast en zo.

Speciaal nog extra Wifi punten gekocht hier bij kpn. Ik zou ook graag een oplossing willen.

 

mvg

 

Maarten

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Als je een LG, Samsung of Android tv hebt van 2017 of nieuwer zou je de kpn app kunnen proberen; niet dezelfde kwaliteit als de ontvanger maar wel geschikt als (tijdelijk alternatief).

Verder kun je vooralsnog maar één 4k-ontvanger bestellen en als je die al hebt kun je alleen nog HD-ontvangers extra bestellen (door chips tekorten zijn er tijdelijk niet voldoende 4k-ontvangers beschikbaar). 

de 4k ontvanger heb ik maar een extra HD ontvanger kan ik gewoon niet selecteren.

Één van de redenen dat ik geen Ziggo had gekozen waren de trage menu's maar het is óf twee tv's met een trager menu (wat intussen al wel verbeterd is heb ik begrepen) óf 1 tv ..

Digitenne kan ik wel bestellen maar daarmee vervalt het abonnement blijkbaar want mijn maandbedrag gaat enorm naar beneden.

Nee, ik wil geen digitenne

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u een schermafdruk plaatsen van wat u ziet?

Ik kan het plusje van interactieve tv ontvanger wel aanklikken maar er blijft “0” staan.

Bij het klikken op digitenne tv ontvanger gooit hij de 4k ontvanger weg.

Ik kan het niet goed zien, maar heb je het Opnemen pakket aangevinkt? Zo ja, zet dat dan eens uit en probeer daarna nog eens een extra ontvanger te selecteren. Lukt het dan wel? Bij 2 of meer ontvangers is het Opnemen pakket inbegrepen/gratis. 

ook al geprobeerd, werkt niet

Reputatie 7

Hoi @Maartendtc, welkom op het forum. Wat gek dat het niet lukt om een tv-ontvanger toe te voegen, op het screenshot lijkt het wel mogelijk te zijn maar het plusje voegt niets toe dus? Lukt dat ook niet als je het met een andere browser probeert?

Als dat niet lukt kan je jouw profiel volledig invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.

Goedemorgen Jasper,

idd ik kan op het plusje klikken maar dat voegt niets toe. Zowel bij Edge als Chrome geen resultaat.

(profiel ingevuld)

 

Heb je 't ook al eens met de MijnKPN app op je smartphone geprobeerd? 

Ook dit is geprobeerd en ook dit werk niet. Alles leuk en aardig maar als je ziet wat ik intussen aan het proberen ben om een ontvanger te bestellen begin ik het plezier in het tv gebeuren te verliezen. Ik wil alleen maar een extra ontvanger bestellen, als ik een uitdaging zoek volg ik wel een cursus Chinees :-/

Reputatie 7
Badge +24

Ik hoop dat @Jasper weer snel reageert. 

Reputatie 7

Ik snap niet waarom die ontvanger niet toegevoegd kan worden via MijnKPN. Je kunt met de beschikbare snelheid tot max 6 ontvangers gebruiken, dus een tweede toevoegen moet geen probleem zijn. Een aantal dagen geleden heeft jouw modem een update (Experia Box V10A Update: Mesh [5.00.49_build487-owl]) gehad, daarbij waren wijzigingen even niet mogelijk. De 20e is die update afgerond, daarna zou het weer mogelijk geworden moeten zijn. Ik heb ook gekeken of ik het in een achterliggend systeem wel kan aanzetten en dat lijkt wel mogelijk te zijn, mijn opties daar zijn gelijk aan wat jij ziet in MijnKPN. Als je wilt kan ik er een voor je aanzetten, of wilde je er meerdere toevoegen? 

Hallo Jasper,

Ik wil heel graag 1 extra ontvanger bestellen. 

Fijn als je dit voor me kunt regelen. 

Dankjewel!!

 

Mvg

Maarten

@Jasper Ik had n.a.v. dit topic ook bij mij gekeken of het wel of niet kon, maar lukte mij ook niet en ik heb echt geen update gehad…..:thinking:

Reputatie 7

Dank je voor het checken Hans, dat is gek. Ik heb het doorgegeven zodat daar naar gekeken worden!

 

@Maartendtc ik heb de ontvanger voor je toegevoegd, hier krijg je een bevestiging over en natuurlijk komt de ontvanger zelf jouw kant op :slight_smile:

@Jasper , 

Zaterdag heb ik de ontvanger al toegestuurd gekregen.

Dankjewel voor het oplossen van het probleem!

 

Fijne dag.

 

mvg

 

Maarten

Reputatie 7

Graag gedaan @Maartendtc, je had 'm al snel dus! Het probleem van het aan kunnen zetten in MijnKPN lijkt er nog wel te zijn, hopelijk wordt dat ook snel opgelost. Jij zult nu in ieder geval tv kunnen kijken op de nieuwe ontvanger :slight_smile: