Beantwoord

Extra tv ontvanger

  • 17 November 2019
  • 9 reacties
  • 290 keer bekeken

Ik heb een extra tv ontvanger aangevraagd en ook geïnstalleerd alleen geeft hij aan dat deze nog niet in het abonnement is verwerkt. Waar kan ik vinden wanneer dit gebeurt? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 November 2019, 08:52

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@derooij 
Als je even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel zet Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand en kunnen ze de ontvanger activeren.
Zet voor de zekerheid ook even het serienummer van de nieuwe ontvanger in Persoonlijke opmerkingen.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @derooij. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om de nieuwe tv-ontvanger aan te sluiten. Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Zou je het serienummer nog daaraan willen toevoegen? Zoals ik het nu bekijk zijn er twee tv-ontvangers aangemeld. Hoeveel ontvangers heb je op dit moment in huis (inclusief nieuwe ontvanger)?

Ik heb het serienr toegevoegd

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het toevoegen van het serienummer. Ik heb alle tv-ontvangers losgekoppeld. Dat betekend dat je na het invullen van het abonnementsnummer en pincode op beide ontvangers tv kan kijken. Als je het abonnementsnummer en pincode niet meer weet, dan kan je het opvragen in Mijn KPN. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik ben nu op mijn werk maar ik zie dat je het hebt over loskoppelen van tv ontvangers maar ik had al 2 werkende tv ontvangers en daar komt er dus één bij. Gaat dit goed? 

Reputatie 7
Badge +21

Ja hoor, dit moet goed gaan. Wanneer je later op de dag alle tv-ontvangers opnieuw aanmeld met jouw abonnementsnummer en pincode kan je tv kijken op alle tv-ontvangers. Als het toch niet lukt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@derooij Is het gelukt gisteren nog gelukt om alle tv-ontvangers aan te melden met jouw abonnementsnummer en pincode?

Ja hoor alles werkt. Dank

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :relaxed:

Reageer