Beantwoord

Extra tv-ontvanger bestellen

  • 5 March 2019
  • 10 reacties
  • 48035 keer bekeken

Ik wil graag een extra kastje bestellen? Hoe kan dat en wordt deze dan ook hier geïnstalleerd?
icon

Beste antwoord door wjb 5 March 2019, 08:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7

Je kunt via je mijnKPN een extra TV ontvanger aanvragen.
ee89a800-3bd2-4a03-b0e8-1087ade5b03e.png


Deze zal opgestuurd worden maar je zult hem zelf moeten installeren.

Als dat niet lukt kun je hierover ook met KPN bellen op 0800-0402

 

Admin: link en nummer toegevoegd

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Cherish. Welkom op het forum. Is het gelukt om een extra tv-ontvanger te bestellen via Mijn KPN? Mocht het niet gelukt zijn dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Misschien een rare vraag maar als ik inderdaad dan daar 3 van maak zodat ik 3 interactieve ontvangers heb.  Moet ik dan ook nog een extra kastje bestellen? Ik maak gebruik van draadloze verbinding boven en daar wil ik het 3e kastje gaan gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Madeliefje, bedoel je een extra draadloze adapter om het 3e kastje draadloos aan te sluiten? 

Juist of je dan nog los een kastje moet bestellen. Of zit dat meteen erbij als je een 3e ontvanger besteld ? 

Reputatie 7
Badge +24

Nee, die draadloze adapter zit er niet bij. Die kun je los bestellen. Wij geven overigens het advies om maximaal 2 televisieontvangers draadloos aan te sluiten, indien mogelijk. 

Ik zie vaak dat mensen niet meer reageren. Dat komt volgens mij omdat het echt ***** werkt allemaal.…

 

 

Ik heb mijn extra ontvanger inmiddels ontvangen. Krijg nu een brief dat kpn mij geen mail kon sturen. Of ik even mijn mail adres wil aanpassen in mijnkpn. Daar staat gewoon de goede in, maar in de brief zijn ze zelf een punt vergeten. Dus het is op zich wel allemaal goed gegaan.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn, als je je profiel even invult en mij een seintje geeft pas ik dat aan.