Beantwoord

extra tv ontvanger bestellen

  • 2 July 2020
  • 4 reacties
  • 881 keer bekeken

beste kpn, graag wil ik een extra 4e tv ontvanger erbij bestellen maar dan de 4k ontvanger met Bluetooth afstandsbediening. hoe kan ik dit ingegeven?

icon

Beste antwoord door PeterG 3 July 2020, 01:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

de 4k ontvanger met Bluetooth afstandsbediening

Die krijg je alleen als je je abonnement omzet naar het Hussel pakket met 4k zenders.

Je kunt, indien de bandbreedte op je adres het toelaat, binnen je huidige abonnement mogelijk wel een 4de HD ontvanger toevoegen. Die heeft een IR afstandsbediening. Dit doe je door in MijnKPN het aantal met 1 te verhogen.

Nou het bestellen van een extra interactieve digitale tv ontvanger via de KPN app en zelfs telefonisch via de klantenservice is dus al bijna 2 maanden niet mogelijk! Via de KPN app (Mijn KPN) krijg je bij het toevoegen van de xtra ontvanger steeds de melding dat er een technische fout is ontstaan en je later weer moet proberen. Vanaf september al bezig om een extra interactieve op ons adres voor onze dochter te bestellen. Al 4 x gebeld met de klantenservice en tot 3 x toe zeer vriendelijke medewerkers die onze wens dan telefonisch toe zouden voegen, echter tot op heden nog steeds niets ontvangen. Wij dus weer bellen en een zeer onvriendelijke heer aan de lijn die ons verteld dat leveringen momenteel niet mogelijk zijn voor dit soort bestellingen. De volgende dag wederom gebeld en weer een zeer vriendelijke dame die ons abonnement omgezet heeft naar KPN Hussel en de derde tv ontvanger toegevoegd heeft, zelfs het ordernummer door gekregen. HELAAS wederom geen  tv ontvanger ontvangen...wederom geen bevestiging van onze wijziging per e-mail ontvangen...al 4 x zouden wij een mail ontvangen en toch wederom weer helemaal niets.:wij worden hier bijzonder moedeloos van en zijn het gebrek aan service en vragen ons af of dit ooit nog geregeld gaat worden???? Anders toch maar weer overstappen naar een andere provider….zucht….en dat na zoveel jaar klant zijn bij KPN...waardeloos dit! 

Jammer hoor…. nieuwe klanten krijgen van alles voor elkaar en vaste klanten krijgen de deur in hun smoel. 

OPLOSSING OP KORT TERMIJN VERZOCHT! 

Sorry, @AVrijhoef . Het is nogal druk waardoor ook de vrijwilligers hier (w.o. ik) niet direct kunnen reageren.

Ik denk dat er wat anders aan de hand is.

Als je het signaal via koperdraad (vdsl) krijgt is er een beperking m.b.t. het aantal ontvangers wat je kunt hebben.
Grofweg:

voor 3 ontvangers dien je minimaal al een aansluiting van 40 Mb/s te hebben. En 4 HD ontvangers wordt geleverd bij een lijncapaciteit (abonnement kan lager zijn) van 60 Mb/s of hoger.

Hoeveel je DSL lijn aan kan kun je checken via Fourstack.

Zelf kijk ik in de slaapkamer via de laptop. (scheelt ook weer € 5 per maand voor een extra ontvanger). Chromecast kan ook (via ook smartphone), maar daar is storing mee momenteel.

Via laptop: open de website tv.kpn.com.

@PeterG, bedankt voor jouw reactie. 

Wij hebben vanuit Kpn de bevestiging gekregen dat wij meer dan 2 digitale tv ontvangers kunnen aansluiten op ons adres. 

Onze dochter heeft een televisie en wilt daar graag gebruik van kunnen maken. Wat wij heel goed begrijpen. 

Vorige week wederom contact met KPN gehad en wederom toegezegd gekregen dat de digitale tv ontv nu echt naar ons onderweg is….tot nu toe niets ontvangen.

Wij hebben besloten dat wij gaan overstappen. Jammer! Als nieuwe klant, waar dan ook doet men alles om je binnen te halen, echter zodra je vaste klant bent, lijkt het of je niet meer interessant bent...

De opties waar jij gebruik van maakt zijn voor onze dochter niet wat wij als oplossing willen. Dank nogmaals voor je reactie.

 

Mvg Vrijhoef 

 

Â