Beantwoord

Extra zender pakket

• 21 maart 2018
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Wij hebben savonds een uur voor de wedstrijd van Badr Hari het extra zender pakket genomen zodat wij de wedstrijd konden zien.

Helaas werd dit pakket pas de volgende ochtend toegevoegd terwijl opende tv werd aangegeven dat dit binnen 15 min geregeld zou zijn.

Nu staat er wel op de factuur een extra pakket gefactureerd. Want wij konden het pakket ook noet direct stopzetten.

Met vriendelijke groet,
Samantha Kooij
icon

Beste antwoord door Marcia_ 26 maart 2018, 13:39

Je hebt inmiddels een inhoudelijke reactie van me, reageer je daar nog even op? Wat Peter zegt, klopt, maar ik snap dat je verwacht dat het binnen een uur geregeld is 😉.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Samantha, welkom! Dat is wel heel zuur natuurlijk.. Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik voor je kijken wat ik kan doen.
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt niet meer gereageerd, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Ik hoor het wel als ik nog iets voor je kan doen 😉.
Reputatie 7
Badge +31
Waarom zóó kort van te voren? Activatie van m.n. Ziggo sport totaal en Fox sports kan idd wel tot 24 uur duren.

De minimale afnameperiode voor een pakket is 1 maand. (dus bijvoorbeeld van 20 maart t/m 20 april; v.a. 21 april kun je het dan, per direct, stopzetten; je betaalt per dag)
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt inmiddels een inhoudelijke reactie van me, reageer je daar nog even op? Wat Peter zegt, klopt, maar ik snap dat je verwacht dat het binnen een uur geregeld is 😉.
Reputatie 7
Badge +31
@Marcia_, deze hoort onder "interactieve tv". Staat nu onder "internet".
Reputatie 7
Badge +28
Helemaal over het hoofd gezien! Heb hem meteen verplaatst, dankjewel!

Reageer