Beantwoord

Extra zenderpakket: Geen beeld, wel geluid

  • 2 maart 2018
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik heb gisteren rond drie uur Ziggo sport besteld via mijn KPN. Keurige bevestigingsmail ontvangen vandaag toch maar even kijken {11.00 uur} en geen beeld maar wel geluid. Heeft iemand hier ervaringen mee ? kom het beeld later ? geprobeerd via de KPN chat erachter te komen hoe of wat maar de verwachte wachttijd was 2 minuten en 10 minuten nog niemand op de chat en toen was ik er wel klaar mee. Dan maar kijken of er hier mensen zijn met ervaringen op dit gebied.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door huistijger 2 maart 2018, 11:42

hallo @Dobber01
Ik denk dat je even nieuwe software moet ophalen.
Ga via het menu naar instellingen en druk 2 x op de gele knop
Zet Software verwijderen op Ja en klik op bewaar instellingen.
Nu gaat de ontvanger nieuwe software ophalen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
hallo @Dobber01
Ik denk dat je even nieuwe software moet ophalen.
Ga via het menu naar instellingen en druk 2 x op de gele knop
Zet Software verwijderen op Ja en klik op bewaar instellingen.
Nu gaat de ontvanger nieuwe software ophalen.
Ben nu even op het werk maar als ik thuis ben ga ik het gelijk proberen en laat ik wel even weten hoe het is afgelopen. Bedankt voor de tip😀
Reputatie 7
Badge +19
Als je geluid hebt via een externe versterker en niet via de TV kan de oorzaak ook nog zijn dat de zenders verborgen staan.
Die zet je terug via Menu instelingen zenders verbergen en haal de X weg voor de verborgen zenders en druk op OK.
Vergeet niet om op bewaar instellingen te drukken.
huistijger ik heb je tip opgevolgd en ik moet zeggen het is de gouden tip 😁 alle sportzenders doen het uitstekend. Merci voor je hulp 👌
Reputatie 7
Badge +19
Dan is nog wel de vraag welke tip?
De software ophalen of de verborgen zenders?

Update:
Ah de software.
Bedankt voor je antwoord!
Het betrof het ophalen van de software .

Reageer