Beantwoord

Extra zenderpakket Ziggo sport aangezet, maar geen zender te vinden

  • 30 September 2019
  • 2 reacties
  • 154 keer bekeken

Badge
Zaterdagmiddag het extra zenderpakket Ziggo sport aangezet om gisteren formule 1 te kunnen kijken
zou na 15 minuten geactiveerd worden, Na 2 uur en de nodige resets niets gebeurt Zondagochtend zagen we het pakket staan bij Zenderpakketten als zijnde geabonneerd. Ook via Mijn KPN staat het pakket als ingeschakeld en ook de 14,99 staat al genoteerd bij de volgende factuur.Echter zie in de zenderlijst ook nu nog niet de Ziggo Sportzenders staan. Ons zenderpakket loopt tot zender 200 en de eerstvolgende is dan 261 Hoe krijgen we de zender(s) in de zenderlijst?
Heb zowel modem als ontvanger al 20 keer gereset en opnieuw opgestart. Het werkt gewoon niet.
Wat doen we fout?
icon

Beste antwoord door PeterG 1 October 2019, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Door een storing kwamen net ingeschakelde zenderpakketten niet te voorschijn.
Inmiddels zou ie er wel moeten zijn. Storing maandag opgeheven.

Zendernummers 233 t/m 238.
Zie je ze niet? Staat je ontvanger wel op ''alle zenders'' of op een eigen favorietenlijst? Aan die laatste zul je ze dan nog even moeten toevoegen.
Reputatie 7
Badge +25
Hi Hans, welkom op het forum! Ik zie dat Peter je al goed heeft geïnformeerd. Kun je bevestigen dat de zenders inmiddels werken? Ik hoor het graag.