Beantwoord

Factuur incorrect

  • 16 January 2019
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ben met mobiel al jaren klant en sinds deze week ook met internet en tv thuis. Mijn factuur voor internet en tv is vandaag binnen en het 'gratis' pluspakket wordt gefactureerd. In mijn bevestiging van de bestelling staat dat het pakket wel gratis is. Ik ben ook aangemeld als KPN compleet dus ik begrijp niet waarom dit alsnog gefactureerd wordt.

Alvast bedankt voor de hulp.
Gr. Albert
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 January 2019, 21:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hallo, welkom op ons forum. Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat de aanmelding voor Compleet op de 14de is gedaan, toen was de factuur al in de maak (factuurdatum 15 jan). Dit is echter geen probleem, dit wordt op je volgende factuur netjes gecorrigeerd vanaf 14 januari. Een dubbele korting dus om het zo te zeggen. Is alles zo duidelijk?