Factuur vraag digitenne/iTV

• 5 maart 2014
  • 1 reactie
  • 2023 keer bekeken

Geachte dames/heren,

Sinds februari 2013 gebruiken wij naar volle tevredenheid iTV van KPN (Alles in-1 standaard) na vele problemen met CanalDigitaal. Op de website van KPN werd in die tijd aangegeven dat we niet op 2 tv's gebruik konden maken van iTV, wel zouden we op 1 TV diverse zenders in HD kwaliteit kunnen ontvangen. Helaas bleek dat dus ook niet mogelijk met onze internetverbinding. 

Wat ons betreft geen probleem. Graag bleef ik wel op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen bij KPN, dus zat ik net weer even bij KPN op de website te kijken en zag ik na het lezen van de aanbiedingen dat wanneer iTV op 2 tv's niet werkt, je een gratis Digitenne abonnement krijgt.

Sinds 2010 gebruikten wij naast Canal Digitaal nog 2 Digitenne abonnementen voor onze tv's. In 2013 is het CanalDigitaal abonnement vervangen door het iTV abonnement van KPN. Helaas betalen wij sinds februari 2013 nog steeds gewoon voor 2 Digitenne abonnementen naast ons iTV abonnement. Kunt u mij verklaren hoe dit komt en of deze aanbieding ook gewoon voor ons geldt?

Alvast bedankt!

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Digitenne is alleen gratis als je deze besteld bij een ITV abo, dus wat je moet doen is de oude opzeggen en dan op je ITV abo Digitenne aanvragen, Let er wel op het abo Digitenne is gratis maar de huur van de Digitenne tuner is 4 Euro

Reageer