Beantwoord

Factuurbedrag Fox Sports klopt niet

  • 12 September 2019
  • 3 reacties
  • 168 keer bekeken

KPN maakt contact via telefoon bijna onmogelijk. Ik heb een vraag over mijn factuur (Bedrag 3 euro hoger dan normaal vanwege "gratis Fox sport") Maar als je met 0800-0402 belt en je moet een vraag inspreken, krijg je een sms bericht terug met een link waar je je factuur kunt bekijken. Dat schiet niet op. Klantvriendelijk lijkt bij KPN in de ban gedaan.
icon

Beste antwoord door RBxx 12 September 2019, 22:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Boris69 De Fox Sports Compleet korting klopt niet, hier is een fout gemaakt. Die wordt deze week nog hersteld. Lees er meer over in dit topic: Fox Sports Compleetkorting klopt niet meer? waar KPN moderator Erik e.e.a. uitlegt.
Reputatie 7
Badge +24
KPN maakt contact via telefoon bijna onmogelijk. Ik heb een vraag over mijn factuur (Bedrag 3 euro hoger dan normaal vanwege "gratis Fox sport") Maar als je met 0800-0402 belt en je moet een vraag inspreken, krijg je een sms bericht terug met een link waar je je factuur kunt bekijken. Dat schiet niet op. Klantvriendelijk lijkt bij KPN in de ban gedaan.
Niks zeggen. Dan probeert die het nog een x. Wederom niks zeggen, daarna krijg je een medewerker.

Nooit praten tegen computers. Loopt altijd verkeerd af.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Boris69, welkom! Het klopt wat Ruud zegt: het wordt automatisch door ons gecorrigeerd. Excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten? Als je liever telefonisch contact met ons opneemt, neem dan vooral de tip van Nick ter harte. Dan komt het zeker goed!