Beantwoord

Fear the walking dead aflevering 3.16 sleigh-ride ontbreekt

• 24 oktober 2017
  • 12 reacties
  • 464 keer bekeken

Bij het plus-pakket on demand ontbreekt bij de serie(s) Fear the walking dead aflevering 3.16 Sleigh-ride.
Kan deze nog worden toegevoegd, zodat ik dit seizoen af kan kijken?
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 25 oktober 2017, 20:04

Hoi @Peer11
Deze issue is bekend en er wordt inmiddels naar gekeken. Hopelijk wordt deze snel toegevoegd aan het Pluspakket on Demand.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hoi @Peer11
Deze issue is bekend en er wordt inmiddels naar gekeken. Hopelijk wordt deze snel toegevoegd aan het Pluspakket on Demand.
Nog steeds is 3.16 niet te zien on Demand, gaat het nog lukken?
Reputatie 7
Badge +14
He @Thijs89
Goed dat je dit nog aangeeft. Heb nog geen update gelezen op forum of hier al een oplossing voor is. @Marcia_ heb jij toevallig een update gekregen?
Reputatie 7
Badge +29
Ha @Thijs89, inderdaad goed dat je het aangeeft! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer gecheckt had, want ik verwachtte het er al wel tussen staan. Natuurlijk stuur ik er opnieuw een mailtje achteraan, ik vraag ook direct wanneer ze precies verwachten dat het komt 😉.

@ChrisWissink dank voor de mention!
Reputatie 7
Badge +29
De collega's laten weten dat ze de leverancier een herinnering hebben gestuurd. Mocht de aflevering er eind volgende week nog niet op staan, geef dan gerust weer een gil!
Fear afl 16 nog steeds niet te zien 😬
Reputatie 7
Badge +29
Heb er weer een mail achteraan gestuurd hoor! Goed dat je me even aanspreekt!
Tevens is de gehele seizoen nu niet meer beschikbaar (tot 14-11) terwijl aflevering 16 nog steeds niet beschikbaar was. Wordt deze aflevering dan nog apart er bij toegevoegd?
Reputatie 7
Badge +29
Hallo @Somaya1, welkom! Ik heb even navraag gedaan, het leek me zo gek.. Maar je hebt helemaal gelijk: het seizoen is inmiddels van On Demand af en aflevering 3.16 gaat er niet meer bij komen. Ik heb geen idee wat hier de reden van is, dus sorry voor deze flinke domper 😞
Reputatie 7
Badge +14
Hallo @Somaya1, welkom! Ik heb even navraag gedaan, het leek me zo gek.. Maar je hebt helemaal gelijk: het seizoen is inmiddels van On Demand af en aflevering 3.16 gaat er niet meer bij komen. Ik heb geen idee wat hier de reden van is, dus sorry voor deze flinke domper :-(
Ik vrees een rechtenkwestie met een contract dat is gesloten met AMC voor het aanbieden van de content.
Op zich wel slecht dat mensen .16 niet mogen terugkijken. Eigenlijk zou KPN dan opnieuw een rechten contract af moeten sluiten op aflevering 16.
Reputatie 1
Je hebt er nu niets meer aan. Maar de afl 16 was wel te zien via de ITV app. Via de TV echter niet. 😞
Dit is dus 1 van de redenen waarom ik al mijn series illegaal kijk want dit gaat nergens over .

We betalen met zn allen voor dit, en we worden niet eens op de hoogte gehouden dat het weg gaat.

Heb me rot gezocht naar de serie

Maarja lang leve kodi

Reageer