Beantwoord

Feature request: Ondersteuning split-screen mode door iTV app

  • 23 May 2020
  • 8 reacties
  • 718 keer bekeken

Reputatie 7

 

icon

Beste antwoord door Natasja 2 June 2020, 17:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Goed plan ik stem voor.

Reputatie 7

Ik heb op mijn tablet de bij de developer opties de optie "Formaat activiteiten geforceerd aanpasbaar maken" aan gezet. Daarmee kan de iTV app ook in split-screen mode draaien. :wink:

Het is dus een zeer eenvoudige aanpassing voor KPN om de iTV app geschikt te maken voor split-screen gebruik. Één optie in het manifest van de app aanpassen en klaar is Kees.

Daarnaast zijn er een paar cosmetische verbeteringen mogelijk maar dat mag de pret niet drukken.

 

Om de developers opties aan te zetten op een Android telefoon of tablet moet je een aantal keren op het buildlnummer klikken.

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @wjb en @Frank3523, ik heb jullie wens kenbaar gemaakt bij het ontwikkelteam en gevraagd of dit iets is wat op de planning staat voor toekomstige updates. :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +9

Mannen, ik heb een reactie vanuit de organisatie: “Beetje cliché antwoord, maar niet minder waar 😉: we nemen het mee in de verdere ontwikkeling. Met picture-in-picture hebben we al een eerste stap gezet in het kunnen blijven gebruiken van de tablet terwijl je tv kijk. Split screen zou hier een mooie volgende stap in zijn.”

Reputatie 7

Goed te horen dat ze het mee zullen nemen in de ontwikkeling.

Misschien dat je ze nog door kunt geven dat het het aanpassen van enkele settings in het manifest van de app al voldoende is en dat de benodigde inspanning om dit te realiseren dus nagenoeg nul zal zijn.

Reputatie 6
Badge +9

Yes, is doorgegeven. Ik heb de link naar het topic tevens meegestuurd, dus dat komt vast goed. :wink:

Ik lees net wel heel laat boven staande… 

Hoe staat het hier nu mee?

 

Reputatie 7

Zoals we wel vaker zien komen dergelijke verzoeken onderaan de to-do list en blijven daar vaak hangen omdat er telkens andere zaken "belangrijker" zijn.

Één ding vind ik in ieder geval veel belangrijker als we het over de iTV app hebben en dat is dat opnames van HD-"Glas" zenders teruggekeken kunnen gaan worden in de app want doordat dat nog steeds niet mogelijk is kan ik al jaren 95% van onze opnames niet terugkijken in de app.