Feedback: bug + zenderlogo's

• 27 november 2015
  • 2 reacties
  • 182 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +9
Eurosport 1 & 2 hebben een nieuwe huisstijl gekregen, met o.a. nieuwe zenderlogo's.

Graag de logo's voor Programma Gemist en in de EPG fixen.

Ook Sport 1 heet nu: Ziggo Totaal Sport. Graag fixen.

-----------------------

En KPN heeft nu drie gratis films. Toevallig Mad Max: Fury Road getest. Afgebroken en wilde 'm verder afspelen. Dan word je gevraagd of je wilt hervatten of vanaf het begin wilt afspelen.

Het kiezen met de pijltjes navigatie werkt niet. Als je een paar keer heen en weer drukt, dan pas pakt hij 'm.

De software ga ik niet opnieuw verwijderen/opstarten. Want ik weet zeker dat het in de software zelf ligt. Net als destijds met het accepteren van de voorwaarden van Méér TV. Dat werkte ook eerst half. Na de nieuwe firmware update van jongstleden werkt dat prima. 

Kan iemand dit ook bevestigen? Dank.

2 reacties

Reputatie 7

ITVkijker schreef op 27 nov '15 om 13:03u
Ook Sport 1 heet nu: Ziggo Totaal Sport. Graag fixen.

Ha ha, kan me zo voorstellen dat KPN daar effies geen 'haast' mee maakt/heeft gemaakt 😉 Maar ja, het hoort wel natuurlijk.

ITVkijker schreef op 27 nov '15 om 13:03u

En KPN heeft nu drie gratis films. Toevallig Mad Max: Fury Road getest. Afgebroken en wilde 'm verder afspelen. Dan word je gevraagd of je wilt hervatten of vanaf het begin wilt afspelen.

Het kiezen met de pijltjes navigatie werkt niet. Als je een paar keer heen en weer drukt, dan pas pakt hij 'm.

De software ga ik niet opnieuw verwijderen/opstarten. Want ik weet zeker dat het in de software zelf ligt. Net als destijds met het accepteren van de voorwaarden van Méér TV. Dat werkte ook eerst half. Na de nieuwe firmware update van jongstleden werkt dat prima. 

Kan iemand dit ook bevestigen? Dank.

Héé. Dat heb ik ook met Focus ervaren. Dacht dat m'n ontvanger eventjes niet goed op de afst.bed. reageerde.
Ach die 3 films staan daar maar tot en met 30 november. Sowieso tijdelijk probleem.

Bevestigen gebruiksvoorwaarden MéérTV ging nu van leien dakje. Moest opnieuw na de storing. (?)

Reputatie 7
Ook op de Sport live kanalen (250 t/m 273) staat het nog fout. Bij die allemaal staat bovenaan rechts nog steeds Sport1.

En bij de live kanalen voor Sport1 v.a. 262 - 273 (live kan. 13 - 24) staat ook in de infobalk nog Sport1.

Reageer