Beantwoord

Feedback: lokale zender zendt in HD uit, gids symbool is nog SD

  • 3 March 2021
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +10

TV zender: Omroep Het Hogeland TV (kanaal 1479) zendt in HD uit, maar in de gids staat nog een SD icoontje. Graag aanpassen.

 

En misschien een ideetje om alle lokale tv zenders bij langs te lopen, kijken of de stream HD is en waar nodig aanpassen.

:)  

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 March 2021, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ITVkijker ,

Weet je zeker dat KPN deze zender dan ook in HD doorgeeft? Want er zijn wel meer zenders die elders in HD uitzenden, maar die bij KPN in SD worden doorgegeven.  

Reputatie 6
Badge +10

Hoi,

Gewoon in HD bij KPN. 100% zeker. Dat kan ik gelijk wel zien. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @ITVkijker

Dankjewel voor je bericht, ik heb dit doorgezet. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +24

Update hierover. Omdat ik lui ben plak ik simpelweg de reactie hier die ik heb gekregen. :relaxed:

"Het kanaal wordt inderdaad in 720p doorgegeven (dus niet Full HD, maar ook geen SD inderdaad). Echter, dit wordt gedaan op een SD profiel waardoor het icoontje getoond wordt. Dit is niet even snel te wijzigen. Eens dat het niet helemaal netjes staat en zullen we meenemen om in de toekomst recht te zetten.”

Naar aanleiding van je melding hebben we ook 6 andere zenders in beeld waarbij het niet klopt, die worden ook meegenomen. 

Het kan dus even duren, maar we gaan ermee bezig! 

Reputatie 6
Badge +10

Bedankt.

 

Dat bevestigd ook mijn vermoeden dat het inderdaad 720p was.