Beantwoord

Film 1 buitenshuis bekijken via iTV app en iTVonline.nl

• 30 december 2018
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 1
topic al 8 maanden oud, maar ik merk net, dat zowel de ITV app en de ITV website het niet toelaten om Film1 On Demand buitenshuis te kijken, dus daar is nog steeds niets aan veranderd.... lekker balen, want juist daarom had ik net Film1 weer aangezet in mijnKPN... (zowel laptop als tablet geprobeerd)

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 31 december 2018, 09:22

Goedemorgen poelenco, Het klopt dat de zenders alleen thuis te bekijken zijn. 😞 Dat heeft nog steeds te maken hebben met de afspraken/overeenkomsten tussen KPN en de betreffende contentpartijen. Als je graag films en/of series buitenshuis wil kijken, dan kun je Videoland of het Pluspakket nog overwegen. Deze pakketten kun je ook toevoegen aan je iTV abonnement. De series en films van deze pakketten kun je wel buitenshuis bekijken via de iTV website en iTV app.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen poelenco, Het klopt dat de zenders alleen thuis te bekijken zijn. 😞 Dat heeft nog steeds te maken hebben met de afspraken/overeenkomsten tussen KPN en de betreffende contentpartijen. Als je graag films en/of series buitenshuis wil kijken, dan kun je Videoland of het Pluspakket nog overwegen. Deze pakketten kun je ook toevoegen aan je iTV abonnement. De series en films van deze pakketten kun je wel buitenshuis bekijken via de iTV website en iTV app.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Vanaf 1 augustus 2019 stopt Film 1 in Nederland.

Dus ook via Canal Digitaal, Ziggo etc....

Reageer