Beantwoord

film gehuurd

  • 7 July 2019
  • 8 reacties
  • 371 keer bekeken

Dag KPN,

ik dacht net de film te huren Lego movie 2. Blijkt dat deze geen ondertiteling heeft, dus onze kids hebben hier niks aan.
is het mogelijk om deze film te annuleren? Of een andere film te huren/ geld terug te krijgen. Hoop van wel,

vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Joran 9 July 2019, 11:12

Bekijk origineel

8 reacties

Wat zuur dat de film niet ondertiteld is.

Een andere film kun je natuurlijk áltijd huren... 😉 (anders zijn de kids ook sip, denk ik)
Heb je 't pluspakket? Dan heb je er een heleboel gratis. Kanaal 202.

Vergoeding van deze film zal een moderator over gaan, maar gezien de reden...

En dat ie niet ondertiteld is zal doorgegeven worden aan degenen die het filmsgebeuren in on demand regelen.
Bedankt peter voor je reactie. Ik heb kpn gebeld en helaas pech gehad voor mij.
fijne zondag.
Reputatie 7
Badge +22
Bedankt peter voor je reactie. Ik heb kpn gebeld en helaas pech gehad voor mij.
fijne zondag.

Dat is erg zuur @Bremmer, maar ik denk dat je nog even een antwoord moet afwachten van een moderator van KPN. Want ik vind dit wel erg kort door de bocht van de klantenservice. 😞
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Bremmer! Ik heb de film hier getest, de ondertiteling lijkt het nu prima te doen. Kun je eens testen of andere (gratis) films wel ondertiteling hebben? Kun je ook jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer?
Dag Joran,

De rest doet het allemaal. Ik heb mijn profiel aangevuld.
Bedankt alvast voor jullie reacties. 👍🏻
Reputatie 7
Badge +28
Dank. Wat er bij deze film mis ging is me niet duidelijk. Misschien was het de techneuten al opgevallen en was het hersteld voor ik de film heb getest. Ik heb de kosten vergoed zodat deze film niet op de aankomende factuur in rekening wordt gebracht.

Ik ga ervan uit dat dit een eenmalig probleem was, laat het gerust weten als je in de toekomst eens ergens tegenaan loopt!
Ik heb de kosten vergoed zodat deze film niet op de aankomende factuur in rekening wordt gebracht.
Gelukkig zijn ze bij de KPN moderators wat flexibeler dan bij de tel. helpdesk 😀 , @Bremmer
Dag Joran,

Ontzettend bedankt voor deze topservice!
Fijne dag!

Reageer