Beantwoord

film gehuurd maar kan niet afspelen op laptop

  • 15 March 2019
  • 4 reacties
  • 315 keer bekeken

Omdat ik in een ziekenhuisbed in mijn woonkamer lig, wil ik de door mij in On Demand gehuurde film op de laptop kijken via KPN Itv. Maar ondanks dat ik de film reeds gehuurd heb, blijft het systeem zeggen dat ik deze eerst moet huren via de ontvangen van mijn tv. Het wordt dus blijkbaar niet geregistreerd??? Zo heb ik er niets aan helaas, want het is voor mij fysiek onmogelijk de film op de tv te kijken.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 March 2019, 10:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Bee Essuor, welkom en sorry voor de late reactie 😞. Als je een film huurt, blijft deze normaliter 48 uur staan. Kan het zijn dat die periode al voorbij was? Het is al een paar dagen geleden, dus wellicht heb je op een andere manier al contact met ons gehad. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten? Ik zoek het graag voor je uit.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het je toch nog gelukt is. Als je nog hulp nodig hebt, laat het dan gerust weten.
Sorry, trage reactie. Ik bleek alleen de HD versie te kunnen kijken op de laptop maar had de normale versie gehuurd. Jullie hebben dat voor mij gecorrigeerd en toen heb ik hem gewoon kunnen kijken.
Reputatie 7
Badge +30
Geen enkel probleem hoor! Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is.