Beantwoord

Film gehuurd maar nu alweer weg?

  • 5 August 2019
  • 14 reacties
  • 536 keer bekeken

Ik had voor mijn kinderen vandaag dumbo gehuurd maar we moesten nog even weg nu wilde ze hem afkijken en weg was hij nu heb ik er weer voor moeten betalen terwijl hij voor twee dagen gehuurd was
icon

Beste antwoord door Stievie1976 6 August 2019, 10:58

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hoi @Stievie1976

Hoe lang is het geleden dat de Film gehuurd is? Normaal gesproken zijn gehuurde films 3 dagen toegankelijk.

Kan je voor de zekerheid je klantgegevens in je profiel invullen, dan kan een KPN moderator eventueel mee kijken:
https://forum.kpn.com/settings/profile
Dat was gisteren begin middag en einde middag al weg
mij heb ook mijn gegevens aangevuld
Reputatie 7
Badge +16
Ai, dat lijkt mij niet de bedoeling. Heb je ook al gekeken onder mijn gehuurde films?

Verder lijkt het mij verstandig dat een KPN-er in iedergeval gaat mee kijken 🙂
sjorsk bedankt voor je reaktie heb wat ontdekt hij stond er toen ik ondemand aanklikte bij films wij hebben ook Videoland extra ik wist niet dat die film daarvan kwam omdat wij Videoland niet hadden aangeklikt maar hij staat nu als gehuurd bij Videoland en bij KPN zelf dus duidelijk wat er mis is gegaan helaas was dit niet bekent bij ons nog niet zo lang bij KPN maar nu wel
Reputatie 7
Badge +16
Goed om te horen dat het nu duidelijkheid is. Als er verder nog vragen zijn weet je 't forum te vinden 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Stievie1976, fijn om te lezen dat je inmiddels de film hebt teruggevonden 😉
Ja keer twee😱
Reputatie 7
Badge +16
Oei, per ongeluk twee keer gehuurd? Geef het in dat geval even aan wanneer je dat ziet op de factuur 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Stievie1976, als hij inderdaad twee keer op je factuur staat dan kan ik er één vergoeden. Kom je terug in dit topic wanneer dat het geval is? 🙂
Tot mijn grote verbazing toch twee keer de film dumbo op de zelfde dag in rekening gebracht

Hmm, da's één keer de Engels gesproken versie met NL ondertitels en één keer de Nederlands (nagesynchroniseerde) gesproken versie.
Desalniettemin ga ik ervan uit dat je er best één vergoed kan (mag) krijgen.
Even op @Susan_ wachten.
Reputatie 7
Badge +21
@Stievie1976, dat was inderdaad te verwachten. Ik heb 1 keer € 4,99 vergoed, deze zal in mindering gebracht worden op de eerstvolgende factuur. De huidige factuur kan ik helaas niet aanpassen, dus vandaar de eerstvolgende! 😉
Super bedankt Susan

Reageer