Film1

• 21 april 2014
  • 7 reacties
  • 3118 keer bekeken

Reputatie 1
Op de site van KPN lees ik dat Film1 Go voor tablet,laptop en pc beschilbaar is maar ik zie bij het inloggen niet KPN als provider naar voren komen. Hoe kan ik dan wel inloggen?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Nauticus,

Waar lees je dat precies?

Wij leveren 5 Film1 zenders en Film1 On Demand (ook via de TV-ontvanger). Zie ook deze pagina. Film1 Go is op dit moment nog niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Joran

Reputatie 1
Als ik op de KPN site alles in 1 onder TV opties film1 kies en vervolgens extra informatie staat in de pop up dat op tablet,smartphone of PC het filmaanbod beschikbaar is via Film1 Go.

De concurentie biedt dit ook aan voor hetzelfde tarief of zelfs iets minder.

Reputatie 1
Mbt mijn opmerking tov Film1 Go heb ik verder geen terugkoppeling ontvangen.

Wordt en zoja wanneer is Film1 Go beschikbaar voor KPN klanten.

Reputatie 5
Badge +7
@Joran,

Diverse keren gevraagd, maar nooit een antwoord gehad. Nog een keer proberen.

Wat is de reden dat KPN Glas van de 4 Film1 zenders die ook in HD bestaan, er maar 3 in HD worden doorgegeven? Film1 Comedy & Kids bestaat sinds 1-11-2013 ook in een HD versie. Maar niet bij KPN.

Aangezien Film1 per 1-7-2014 € 0,50 in prijs omhoog gaat, accepteer ik die aanpassing pas per die datum. :D

Reputatie 1
Nog steeds geen bericht over de bescikbaarheid van Film1 Go maar wel per i juli een verhoging van het taeief.

Het lijkt mij meer op zijn plaats een korting op het tarief te geven tot het moment dat er wel over het totale aanbod van Film1 beschikbaar is. Bij de concurentie is Film1 Go wel beschikbaar waarbij de kosten zelfs lager zijn!!! Het zou KPN als grote speler in de markt zijn eer te na zijn dit niet op korte termijn te regelen.

Reputatie 5
Badge +11
Hallo Nauticus,

om onze klanten van Film1 Go gebruik te kunnen laten maken moet er eerst met Film1 overeenstemming worden bereikt. Voor zover mij bekend zijn deze afspraken er op dit moment (nog) niet. Mocht er in de toekomst een overeenkomst komen dan worden onze klanten daarover uiteraard geïnformeerd. Mocht ik verder nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Raul.

Reputatie 1
Beste Raul,

Ik begrijp niet helemaal welke afspraken, de klanten van KPN hebben een abonnement op Film1 Go en betalen het volle pond dus lijkt het mij normaal dat de klanten van KPN ook het volledige pakket aan densten krijgt. De concurrentie biedt dit wel aan tegen dezelfde of lagere kosten.

Reageer