Film1

• 30 oktober 2011
  • 11 reacties
  • 11622 keer bekeken

Reputatie 1
Mail naar Eelco Blok gestuurt en argumenten gegeven om Film1 aan te gaan bieden naast het huidige pakket van de videotheek. Een dag erna netjes antwoord gekregen dat het besproken gaat worden met het verantwoordelijk management. :D

Ik kijk nu nog Film1 via Canal Digitaal, omdat ik Film1 fan ben. Daarnaast heb ik ITV via KPN en ben hier heel tevreden over. Dat kan ik niet zeggen van Canal Digitaal. 😠 Nu kan ik mijn abonnement opzeggen bij Canal Digitaal, maar wil wel Film1 blijven kijken. Heb het helemaal gehad met Canal Digitaal!

Ik hoop dat ik niet moet overstappen naar Ziggo, omdat ik Film1 graag kijk ... :S

11 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Er zijn maar een aantal bedrijven die rechten hebben tot het uitzenden van Film1. KPN heeft deze rechten niet en het ziet er ook niet naar uit dat KPN die snel zal krijgen.

Reputatie 1
Dit is nu de kans voor KPN om zich te profileren als TV aanbieder. Zowel Ziggo als Canal Digitaal hebben problemen met de firmware van hun ontvangers en zeer veel ontevreden klanten. Nee, ik werk niet bij KPN, maar ben wel heel tevreden over de kwaliteit van iTV van KPN.

Zojuist ook maar eens een mailtje gestuurd naar Film1.

Reputatie 1
Reactie Film1 op gestuurde e-mail:

"Allereerst bedankt voor uw mail aan Film1Sport1.

De beslissing geen Film1 aan te bieden komt van KPN zelf. Ze zijn van harte welkom ook ons signaal uit te zenden voor hun klanten.
Graag zelfs.
U heeft er goed aan gedaan dit bij KPN aan te kaarten. Des te meer klanten aangeven dat ze Film1 willen hebben, des te groter de kans dat KPN ook Film1 in het pakket aan gaat bieden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Film1Sport1"

Reputatie 1
Extra argumenten naar eelco Blok gestuurd om Film1 in het pakket op te nemen.

Badge +1
We hebben al Sport1, dus kan Film1 daar toch ook bij?

Film1 lijkt er al wel op ingespeeld te zijn, want op hun website kun je kiezen voor KPN.

Er komt dan alleen een melding: "Het is momenteel helaas niet mogelijk om Film1 af te nemen bij KPN."

Reputatie 5
Badge +7
Ik zou ook zeeer blij worden van een Film 1 pakketje :)

Reputatie 4
Badge +1
Het zal niet zo heel lang meer duren als je alleen al hier de reacties leest, KPN zal ongetwijfeld ook veel belletjes krijgen via de telefoon hierover.

Reputatie 1
Na wederom een mail te hebben gestuurd naar Eelco Blok, ook weer een mail gestuurd naar Film1. Hierbij hun reactie:

Allereerst bedankt voor uw mail aan Film1Sport1.

Via KPN is het helaas nog niet mogelijk om een abonnement af te sluiten voor Film1 en/of Sport1. Dit is een beslissing van KPN, niet van Chellomedia, het moederbedrijf van Film1Sport1.
Wanneer u het met dit beleid niet eens bent, kunt u zich het best even tot KPN wenden. Voor de laatste ontwikkelingen wat KPN betreft raden wij u aan www.kpn.nl in de gaten te houden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Film1Sport1

Reputatie 7
Badge +8
dit is natuurlijk een bekende kip&ei verhaal, aan de ene kant werk kpn nog hard aan moderniseren om de bandbreedte voor echte HDTV en straks 4k aan te kunnen  en is ondertussen het potentiele klanten aantal waarschijnlijk nog te laag en aan de andere kant willen kabel en schotel klanten best overstappen maar is het aanbod niet naar wens. 

Reputatie 1
Indien Film1 niet in het pakket komt, zal ik toch over moeten stappen naar Ziggo.

Mijn abonnement met Canal Digitaal is per direct opgezegd, wegens nalatigheid van hun kant. Meer dan een half jaar problemen met ontvanger. Beloofde firmware update die niet wil komen. Na 15 november helemaal geen beeld meer, omdat ze nieuwe technieken toepassen!? Daarnaast komt Canal digitaal als slechtse uit de bus met betrekking tot klantenservice. Bron: http://www.satellitemagazine.com/?action=pagina&id=49&id2=3516&title=CanalDigitaal%3A+Verbetering+klantenservice+in+volle+gang

Daarnaast mijn ervaring dat Canal Digitaal niet reageert op e-mail en dood leuk meerdere malen de telefoonverbinding verbreekt, indien je hun belt en vraagt hoe het probleem opgelost wordt.

Dit is een kans voor KPN! Zowel Ziggo als UPC bieden Film1 aan EN hebben een eigen videotheek. Waar blijft KPN? Er moet nu iets gebeuren. Ga morgen informeren voor een pakket bij Ziggo!!

Reputatie 1
Helaas heeft KPN hier de boot gemist. Aangezien mijn abonnement bij Canal Digitaal per 24-12 stopt, ben ik overgestapt naat Ziggo.

We kunnen nu weer Film1 kijken.

Reageer