Beantwoord

Film1 gratis ivm corona

  • 14 March 2020
  • 69 reacties
  • 24775 keer bekeken

Hallo,  ik lees dat film1 vanaf 13 maart tm 13 april gratis te zien is voor KPN klanten op kanaal 245 tm 248.

Hoe krijg ik die op mijn tv? 

Als ik ze opzoek dan vind hij de kanalen niet.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 March 2020, 16:05

Bekijk origineel

69 reacties

Reputatie 7
Badge +28

De actieperiode van 1 maand gaat komende maandag in. 
 

(is het laatste nieuws wat zojuist door  een moderator is bekend gemaakt.)

Hallo,  ik lees dat film1 vanaf 13 maart tm 13 april gratis te zien is voor KPN klanten op kanaal 245 tm 248.

Hoe krijg ik die op mijn tv? 

Als ik ze opzoek dan vind hij de kanalen niet.

Heb ik ook gelezen. Gisterochtend had ik ook die kanalen er inderdaad bij gekregen  en ook even gekeken. Vanmorgen waren ze weer verdwenen.  

Reputatie 7
Badge +28

Klopt, dat was mogelijk per ongeluk of als test. Maar vanaf maandag staan ze langer open. 

 

Reputatie 7
Badge +28

KPN zegt nu: 
 

Rectificatie: Op dit moment zijn we nog in gesprek met Film1 om de kanalen voor 4 weken gratis aan te bieden aan alle iTV klanten van KPN als klein gebaar in deze moeilijke tijd. Film1 is helaas dus nog niet beschikbaar voor onze klanten. Excuus voor de verwarring, we waren iets te enthusiast met het delen van dit nieuws. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ow... best... l*llig. Kan dus zo zijn dat het helemaal niet doorgaat...

Reputatie 7
Badge +21

Positief blijven @Nick83 :blush:

Reputatie 7
Badge +10

Ow... best... l*llig. Kan dus zo zijn dat het helemaal niet doorgaat...

Mwoah…..heb vermoeden dat het niet voor de sier is ‘getest’  Denk dat we wel een gratis maand FILM1 krijgen, men moet wel lekker gemaakt worden om een blijvend abonnement aan te schaffen en nu zit half Nederland thuis 😉

 

Reputatie 7
Badge +21

Voor die het voetballen mist heb ik de oplossing gevonden hoe je toch nog voetbal kunt kijken.

 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

kan je die film1 ook buiten huis op je pc kijken of niet die maand lang.

Reputatie 1
Badge

Eerst maar eens zien of het door gaat,  heb nog niks ontvanger van KPN hierover

Reputatie 1
Badge

Hartstikke bedankt voor de Film 1 kanalen open te zetten, niet dus. 

Het is vooral sneu  voor de minima, die hadden zich er op verheugd met de kids film kijken

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DaanJonker 
De onderhandelingen met Film1 zijn nog niet afgerond.
We hebben goede hoop dat het doorgaat.

Reputatie 4
Badge +2

https://twitter.com/KPNwebcare/status/1239499122899652611

Hi! Film1 gaan we absoluut open zetten, hierover zijn KPN en Film1 het helemaal eens geworden

Enigszins lachend gezicht

Het wachten is nu op de technische kant van dit verhaal, zodra het gaat lukken om de zenders voor iedereen open te zetten, zullen we dat direct doen!

Reputatie 7
Badge +21

Film1 Straat er inmiddels op

Reputatie 7
Badge +21

Het heeft even geduurd, maar alle zenders van Film 1 zijn vanaf nu een maand lang gratis te bekijken. Veel kijkplezier toegewenst! :relaxed:

 

Top! 🥤🍿🎬

Reputatie 4
Badge +2

Alleen jammer dat je film1 niet buitenhuis kan bekijken.

Alleen jammer dat je film1 niet buitenhuis kan bekijken.

Een gegeven paard mag men niet in de bek kijken. 😜

Reputatie 7
Badge +21

Alleen jammer dat je film1 niet buitenhuis kan bekijken.

Dit doen we omdat veel mensen thuis moeten blijven door nieuwe maatregelen om het coronavirus te bestrijden.:wink:

Reputatie 7

Alleen jammer dat je film1 niet buitenhuis kan bekijken.

Dat kan wel hoor... :wink: ...maar alleen m.b.v. een VPN verbinding via jouw thuisnetwerk.

In het onderstaande screenshot zie je een actieve OpenVPN verbinding met mijn Synology NAS thuis om vandaaruit Internet op te gaan. KPN ziet mijn tablet dan alsof deze thuis is aangesloten en dus zijn ook zenders beschikbaar die alleen thuis gekeken kunnen worden.

Dit is ook hoe mijn dochter, woonachtig in Zuid-Afrika, via ons abonnement televisie kijkt.

Het heeft even geduurd, maar alle zenders van Film 1 zijn vanaf nu een maand lang gratis te bekijken. Veel kijkplezier toegewenst! :relaxed:

 

Helemaal super aardig. Maar hoe kan ik ze te zien? Bij mijn services staat dat het nog steeds 15 euro kost.…

Edit: ik zie ze ineens bij kanaal 245 een verder 🤭. Ik had het originele bericht blijkbaar niet goed genoeg gelezen 😓

 

Ik heb gisteren gebeld, met KPN.

Omdat film1 er nog niet op zat.

Degene die ik aan de telefoon had, wist ook nergens van.

Dus ik dacht, dat het een nepbericht was.

Vreemd dat de medewerker van niks wist..…

Wel super dat KPN dit doet.

Geldt dit ook voor klanten met TV via Digitenne?

Ik krijg namelijk ??? als ik betreffende zendernummer intoets. Ook na het opnieuw zoeken van zenders..

Ik krijg geen Film 1 op betreffende zenders te zien. Alleen een zwart beeld van Fox sports. 

Wanneer en hoe kun je film 1 bekijken?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DonnaQuichotte 

Kanalen 245 t/m 248 is Film1

Zie je ze niet dan denk ik dat ze verborgen staan

Ga via het menu naar instellingen - Verborgen zenders
Haal het kruisje weg voor de zenders die je zichtbaar wilt maken en vergeet niet op Bewaar instellingen te klikken.

Reageer