Beantwoord

Film1 lijst alle films

  • 12 May 2021
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb film1 voorheen was er een grote lijst met alle films gewoon op alfabetische volgorde  

nu zit alles in categorieën. Maar ik ben opzoek naar een film. Ik weet alleen dat deze GO heet. Met zoeken kom je er niet want die verwacht weer 3 karakters. Met een lijst van alle films gewoon op alfabet was ik er wel gekomen. Dit is wel echt onhandig. Graag weer een lijst met “alles” waarbij ik op alfabet gewoon door de films kan. 
 

maar het kan zijn dat ik het niet kan vinden. Dan hoor ik graag waar dit zit. 
 

bedankt

Arnold

icon

Beste antwoord door PeterG 16 May 2021, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@ArnoldWitt Voor zover bij mij bekend is de lijst op alfabet er inderdaad niet meer. 

Wel zou het ook met 2 tekens mogelijk moeten zijn om te zoeken, zou je eens kunnen proberen een spatie te zetten achter Go om te kijken of je hem dan kunt vinden?

@ArnoldWitt 

Gelukkig geeft KPN ook als je geen abonnee van Film1 bent een overzicht. En ik heb 'm voor je gevonden.

Onder Familie → Alle Films (A t/m I) (wel alfabet dus; maar binnen rubriek). Daar staat ie.

En uitgezonden wordt ie op vrijdag 21 mei om 15:30 uur. Via 1Action. Het is een misdaad-komedie.

BTW, ik heb lijst weergave ingesteld staan. Al die plaatjes wordt je duizelig van.