Beantwoord

Film1 nog niet actief

• 25 juni 2016
  • 4 reacties
  • 142 keer bekeken

Goedendag,

Aantal dagen geleden contact met jullie gehad over het verlengen van nieuw contract.
Ik kreeg van jullie een aanbid van 3 maanden film 1 gratis proberen en deze zender zou binnne 24 beschikbaar zijn!!!
Tot op hede nog steeds geen film 1 beschikbaar zouden jullie deze alsnog willen activeren.

Mvg,

William

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid & topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Justin_ 28 juni 2016, 09:25

Hoi William, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels naar Film1 kunt kijken. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hai, dat is niet de bedoeling.

Kijk je even onder "Zenders verbergen" (instellingen) of ze niet toevallig daar geblokkeerd staan? Dit kan voorkomen namelijk.
Ook dien je geen Favorietenlijst ingeschakeld te hebben. Hij dient te staan op "Alle zenders".
Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond @William1987,

Welkom op onze vernieuwde forum! Om zeker te weten kunt u ook kijken of uw Film1 pakket aanstaat of niet. Mocht het zijn dat Film1 wel actief is, dan zou u even kunnen kijken naar de "oplossing" van mijn Forumcollega @PeterG...

Hoe te kijken welke pakketten u heeft? Hier de uitleg:

Druk op "MENU" ga naar "MIjn service", en ga dan naar "Zenderpakketten". En daarna gaat u naar "geabonneerd", daar kunt u zien wat u heeft. Als Film1 daar niet bij staat, dan zou ik toch maar even de klantenservice bellen: 0800-0402. (24/7 bereikbaar)
Reputatie 7
Badge +22
Hoi William1987, ook van mij een hartelijk welkom op ons forum! Dennis en Peter stellen de juiste vragen 🙂 Heb je gecontroleerd of de Film1 zenders misschien 'verborgen' stonden? Als dat niet het geval is, vermoed ik dat Film1 nog niet actief is bij jouw abonnement. Reageer in dat geval op m'n privébericht , dan zorg ik ervoor dat Film1 zo snel mogelijk geactiveerd wordt.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi William, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels naar Film1 kunt kijken. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten 🙂

Reageer