News

Film1 vanaf 1 augustus 2019

  • 31 July 2019
  • 6 reacties
  • 1671 keer bekeken
Film1 vanaf 1 augustus 2019
Reputatie 7
Badge +30
Zoals sommigen van jullie wellicht hebben gelezen in de afgelopen periode staan er wat veranderingen op stapel voor Film1. In eerste instantie was de berichtgeving dat Film1 er mee op zou houden. Dat is gelukkig niet het geval.

Het merk Film1 was eigendom van Sony Pictures Television en is overgenomen door SPI International. Hierdoor zal Film1 verder blijven doorgaan zoals je gewend bent. Met bij KPN 4 tv kanalen en een On Demand aanbod.

Wel verandert de inhoud van het aanbod, omdat SPI niet de films die Sony beschikbaar had heeft overgenomen.

Dat betekent dat per 1 augustus het huidige aanbod niet meer beschikbaar is. Alles wat nu nog in On Demand staat is vandaag voor het laatst te bekijken. Vanaf morgen, 1 augustus, zal het On Demand aanbod weer gevuld worden. Het zal tot in de loop van augustus zijn voor dit compleet is.

De programmering op de tv kanalen zal ook veranderen per 1 augustus. Hiervoor hebben we alleen nog niet alle informatie aangeleverd gekregen. Waardoor op dit moment de gids nog dingen laat zien (na de 31e) die niet daadwerkelijk uitgezonden zullen gaan worden. Heb je daar dan ook een geplande opname voor staan, dan zal deze niet goed gaan.

Al eerder gemaakte opnames van Film1 blijven gewoon beschikbaar tot je ze zelf verwijdert of ze een jaar oud zijn.

We hebben zojuist ook een servicebericht op de tv ontvanger gezet. Deze krijg je, als je het Film1 pakket hebt, te zien de eerstvolgende keer dat je de ontvanger aanzet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Wat een waardeloze oude films de laatste tijd ga mijn abonnement opzeggen gr.

Waardeloos, gister abonnement genomen a 15€ p.m zie ik tot mijn schrik het waardeloze oude film aanbod.

En opzeggen kan pas volgende maand.

KPN schaam je met film 1. Gauw weer HBO zou ik zeggen

Hoe en wanneer kan ik mijn abonnement op Film 1 opzeggen?

@VEA

Dat kan ieder moment na minimale afname van 1 maand (30/31 dagen).

Via MijnKPN of via de decoder.

Reputatie 7
Badge +22

Film1 (09-03-2022) opzeggen lukt niet, zowel niet op MijnKPN als op de tv ontvanger. Ik krijg dan STB-WG-14 te zien, kunnen jullie het opzeggen voor me?

Reputatie 7
Badge +30

Je bent een dag te vroeg, @Dennis Schreve :wink:  Je hebt het op 10 februari aan je pakket toegevoegd. Dan kan je het ook morgen pas weer verwijderen.