Beantwoord

films afspelen lukt niet

• 15 december 2017
  • 11 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik krijg foutmelding 302 wanneer ik een film wil afspelen. De tv-ontvanger is aangesloten via een router (tp-link). Op mijn andere tv die via een draadloze verbindingsset met de experiabox is verbonden lukt het wel.
icon

Beste antwoord door joss1965 16 december 2017, 11:39

TV streams zijn zogenaamde IGMP multicasts en die kunnen niet via een tweede router gerouteerd worden.
Je zult de TV ontvangers altijd op de Experia Box moeten aansluiten.

Waarbij aansluiten via een draadloze verbindingsset, een switch, een accesspoint, e.d. ook als ‘op de Experia Box’ geldt.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @boedeltje, welkom op het Forum! Foutcode 302 betekent:

Er is een fout bij de videoserver opgetreden. De videoserver is tijdelijk niet bereikbaar.
Wacht een paar minuten en probeer het opnieuw.

Zou je je tv ontvanger eens tussen die tp-link router willen halen, en rechtstreeks op de Experiabox willen aansluiten? En daarna even de tv ontvanger achterop even uitzetten, en daarna weer aanzetten. Doet het dan wel? Want ik zou bijna denken dat het aan de TP-Link router ligt. 😕
Beste Dennis, dank voor je reactie. Zonder router ertussen doet ie het inderdaad wel. De router werkt verder prima, maar kan blijkbaar de videoserver niet doorgeven. Of zou dat wel moeten kunnen?
Reputatie 7
Badge +18
Beste Dennis, dank voor je reactie. Zonder router ertussen doet ie het inderdaad wel. De router werkt verder prima, maar kan blijkbaar de videoserver niet doorgeven. Of zou dat wel moeten kunnen?Ik zal hier iemand even voor roepen, wat deze perso(o)n(en) weten er meer van:

@wjb of @RobinFlikkema, willen jullie even hier helpen? Alvast bedankt. 😉
Reputatie 7
TV streams zijn zogenaamde IGMP multicasts en die kunnen niet via een tweede router gerouteerd worden.
Reputatie 7
Badge +10

Waarbij aansluiten via een draadloze verbindingsset, een switch, een accesspoint, e.d. ook als ‘op de Experia Box’ geldt.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @boedeltje, zoals je hierboven kunt lezen, werkt het dus niet met de router.
Beste Dennis e.a., dank voor de snelle en adequate antwoorden!
Reputatie 7
Badge +18
Beste Dennis e.a., dank voor de snelle en adequate antwoorden!Graag gedaan, ook namens de andere die hier hebben gereageerd. We hopen dat je nu probleemloos kunt film kijken. Mocht er weer wat zijn, dan weet je ons te vinden. 😉
Reputatie 7
Badge +18
Hoi boedeltje. Fijn om te lezen dat onze gerenomeerde forumleden jou zo goed hebben geholpen. Ik ga er van uit dat alles nu naar behoren werkt. Mocht je nog andere vragen hebben stel ze gerust.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi boedeltje. Fijn om te lezen dat onze gerenomeerde forumleden jou zo goed hebben geholpen. Ik ga er van uit dat alles nu naar behoren werkt. Mocht je nog andere vragen hebben stel ze gerust. Gerenomeerde forumleden, nou, nou @Erwin_... Dure woorden gebruiken? 😂 😁
Reputatie 7
Badge +18
Ha! Goed opgemerkt, Dennis! Ik wil het een beetje orgineel houden. Dat is het minste wat ik kan doen om jullie inspanningen te benadrukken 🙂

verwacht nog veel meer superlatieven!

Reageer