Beantwoord

"films op tv"-optie verwijderd?

  • 13 June 2021
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik kijk af en toe in dat lijstje om op voorhand films te kunnen programmeren om op te nemen. 

Ik vond het jammer dat de zappbios films er nooit tussen stonden. Dat zijn toch ook films?

Maar nu vind ik de hele optie niet meer terug...

icon

Beste antwoord door PeterG 13 June 2021, 21:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi, @Fam. Geerdink . Welkom op het forum!

Staat onder Uitgelicht.

Eerste film onder Films op TV is nu nota bene een Zappbios film…. :wink::sweat_smile:

Dit is het enige wat ik kan zien. Ik zie geen uitgelicht meer. Normaal kon ik nog naar beneden schollen en stond daar de optie films op tv. Vanochtend had ik nog wel mogelijkheid om te scrollen en kwam toen bij een optie waarvan ik de naam niet meer weet maar dat iets als "in de stemming voor" geloof ik.

Wel toeval dat er nu wel een zappbios film tussenstaat blijkbaar. 🤣 Vorig weekend heb ik een goede gemist om op te nemen maar gelukkig konden ze hem via terugkijken zien. 

Oh, dat is een screenshot van de online app! van de phone/tablet. Maar DAT zei je niet!!! :kissing: Ik keek NATUURLIJK op de decoder….

Films in de TV-gids? Daar is geen filter (meer) voor in de app. (als een mod. dit leest kan deze dat aankaarten bij het team. Hier dus Android….

Films op TV is alleen nog in de decoder te vinden…. :rolling_eyes::anguished:

 

Als je thuis bent is programmeren via de decoder absoluut het makkelijkst!

 

De specificatie FILMS (on demand alleen) vind je in de app door onderaan op " :tv:  kijken” te klikken
(in het rijtje startpagina zoeken kijken opgeslagen profiel)

Daarna op het blokje FILMS tikken en dan bovenaan FILTER gebruiken. Dan kan je kiezen uit basispakket, pluspakket.

Dus. Onderaan op Kijken, dan blokje FILMS, dan Filter en kiezen voor basis- danwel pluspakket. Dan heb je de on demand films!

Oeps sorry dat ik dat niet gemeld had.

Ik heb niets hoeven te doen maar het staat nu weer in mijn opties dus ben weer blij!:yum:

@Fam. Geerdink . Ik zag het gisteravond laat ook. Las je bericht via de telefoon, maar typen op dat ding… Nu weer achter laptop.

Gelukkig is ook "verder kijken” weer terug.

Wat wel opvalt: boven de groene knoppen staat niks meer.

De app is wat onstabiel bij 'snelle’ bediening.

@Alex_P