Vraag

Filmvoucher t.e.m. 28 februari? Duzz niet!

  • 23 February 2019
  • 4 reacties
  • 164 keer bekeken

De filmvoucher van het eindejaarscadeau zou t/m 28 februari geldig (moeten) zijn.
https://www.kpn.com/beleef/events-winacties/dankjewel.htm

NOU! Mooi niet! De code wilde niet vanavond 23-2. Bij mijn weten nog niet eerder gebruikt. Kleine teleurstelling. Film, die mijn filmmaat en ik al hadden uitgekozen, was gelukkig maar € 3,99.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @PeterG, Nou zeg, dat is wel een domper!😅 Ondanks dat de film maar € 3,99 koste, hoorde de filmvoucher nog te werken. Ik ga er achteraan 🙂 Welke film is het geworden? Aanrader?
Welke film is het geworden? Aanrader?

Berlin Syndrome (thriller). Zeker aan te raden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Peter, Mijn collega ziet nog steeds inwissels binnenkomen. Er zijn nog geen andere meldingen binnen gekomen. Heb je het ook nog getest met een andere film?


Welke film is het geworden? Aanrader?
Berlin Syndrome (thriller). Zeker aan te raden.

Ik heb net de trailer bekeken! Wil nu ook weten hoe de film afloopt en of ze nog vrij komt 🤔😆Dus de film ga ik deze week sowieso nog bekijken!
Marina schreef: Heb je het ook nog getest met een andere film?

(Nog) niet. Zal vandaag of morgen eens even testen. Het maakt me ook niet echt uit; gaat om het principe. Huur normaal gesproken alleen via Pluspakket en Videoland.
Want 9 v.d. 10 X hebben de HD films ook geeneens Dolby geluid. Daar ga ik dus geen geld aan spenderen, meer dan wat ik aan Videoland kwijt ben.

Vroegah, via de videotheek, had ELKE film Dolby geluid. SD DVD en HD Bluray. Die laatste zelfs Dolby True HD. Ik vind het er met de 'nieuwe' middelen zeker niet op vooruit gegaan! :(

Precies! Na de trailer konden we ook niet meer een andere film uitkiezen!
Marina schreef: Ik heb net de trailer bekeken! Wil nu ook weten hoe de film afloopt en of ze nog vrij komt 🤔😆Dus de film ga ik deze week sowieso nog bekijken!

Reageer