Je ziet het wel aan het plaatje. Met de oude software was dit niet het geval.
Ook de andere afbeeldingen onder "Het weer" zijn aangetast.
Ook het laadicoontje heeft nu deze artefacts. Vooral als je naar Mijn Pakketten, gaat kun je dit goed zien, want dan moet hij lang laden. De TV-ontvanger is al opnieuw opgestart/gerest/software verwijderd.
En de derde bug die er nog steeds in zit, die ik al sinds de nieuwe menu update (december 2014) heb doorgegeven: Als je "Mini gids tonen" op 2 seconden zet, en je gaat naar Uitzendinggemist en je spoelt door, komt de "mini gids" te voorschijn, wat normaal is. Stop je met doorspoelen en speel je de uitzending verder af, gaat de "mini gids" voor 1 seconden weg en komt het weer terug. De "mini gids" blijft dan constant in beeld staan. Dan moet je handmatig de "min gids" weghalen door op de gele knop te drukken.
Als je "Mini gids tonen" op 3 seconden of 4 seconden zet (standaard waarde) dan heb je na het doorspoelen en afspelen, dat de "mini gids" direct verdwijnt en weg blijft, zoals het hoort. Bij het afspelen van "Mijn opnames" komt deze bug niet voor, als je de waarde op 2 seconden zet.
Ik heb de "mini gids" al die tijd maar op 3 seconden gezet. Hoe sneller hij uit beeld is hoe beter.
Hoe klein deze bug ook is, het hoort niet.
Er is nooit wat met mijn feedback gedaan blijkt.