Beantwoord

Firmware 7.0.20_1

• 21 mei 2017
  • 3 reacties
  • 473 keer bekeken

Reputatie 7
Ik zag vandaag bij familie (glasvezel, V8, VIP2952) firmware 7.0.20_nogwat (1 dacht ik). Bij Instellingen is daar en menu item voor geluid bij gekomen. Je kunt kiezen uit HDMI of optisch. Bij die laatste kun je de sterkte (in dB) aanpassen. Wat is er nog meer veranderd ik deze firmware?
icon

Beste antwoord door Joran 22 mei 2017, 12:02

Dat klopt! We zouden daar sowieso een stukje over schrijven maar jouw bericht heeft de planning iets naar voren gehaald 😉 Update voor iTV-ontvangers 29-31 mei [7.0.20_4]. Het lijkt er op dat jouw familielid in een testgroep zit, volgende week ontvangt iedereen deze update.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Bij een ander familielid in dezelfde plaats (glasvezel, V9, VIP2952) was het er nog niet. En ook bij mij (andere provincie, VDSL, V10, VIP2952) niet; ik heb al de software verwijderd en opnieuw laten installeren.
Reputatie 7
Badge +28
Dat klopt! We zouden daar sowieso een stukje over schrijven maar jouw bericht heeft de planning iets naar voren gehaald 😉 Update voor iTV-ontvangers 29-31 mei [7.0.20_4]. Het lijkt er op dat jouw familielid in een testgroep zit, volgende week ontvangt iedereen deze update.
Reputatie 7
Hij had nog een 1853, die is recent omgeruild voor een 2952 (geen V2, die hebben we geen van allen). Ik dacht dat die wellicht al met de nieuweste firmware uitgeleverd was. "Uitgelicht" was me nog niet eens opgevallen.

Reageer