Beantwoord

Fit at Home app niet zichtbaar

  • 23 July 2020
  • 16 reacties
  • 242 keer bekeken

Ik heb een abonnement bij Fit at Home en wil dat graag via KPN interactieve tv kijken. Als ik naar MENU → MEER TV → ALLE APPS ga zie ik de fit at home app echter niet staan. Ik zie 37 gratis apps, maar geen fit at home. Ik heb de software opnieuw geïnstalleerd, maar dit loste niets op. 

Wie weet wat ik verkeerd doe? 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 29 July 2020, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Euh…. Meer TV??? Zo heet het sinds half januari 2019 al niet meer in het menu.

Heb je soms een oude Motorola 1960, 1963 of 1853 ontvanger?

Excuus, ik bedoel Apps op TV :)

 

Wat gek.

Ik heb 39 apps. W.o. ook Fit at Home.

Heb je al een softwarereset gedaan?

menu → instellingen → klik 2 X op geel; zet beide opties op ja en activeer via 'bewaren'.

Reputatie 7
Badge +22

Dat is raar @PeterG, ik heb er ook maar 37 apps op mijn ZXV-8001, geen YouTube en Amazon. Denk dat @Femkevd een 8001 kan hebben of een 1963 of een 1853. Dat jij er 39 hebt is dat jij wel YouTube en Amazon hebt. 😉 Maar bij mij staat Fit at Home er wel bij. 

Ik vind het ook gek inderdaad, want de app staat er ook niet tussen nadat ik een software reset heb gedaan zoals Peter beschreef.

Hoe kan ik zien welk type ik heb? Onderop het kastje bij de tv staat VIP2952 V2? Kan het zijn dat ik een oud kastje heb (2.5 jaar oud) waardoor het niet meer ge-update kan worden? 

Nee, die kastjes zijn nog volkomen up to date.

Heb je die 37 apps goed doorgebladerd? Onder lifestyle?

Met de 2952 zou je 39 apps moeten hebben. Heel typisch.

Ik heb alleen deze 7 onder lifestyle staan.. 

 

Nou, dat is heel gek. Er zouden er dus 2 ontbreken: i.i.g. dus Fit At Home.

Als een softwarereset ook niet heeft geholpen dat mag kpn hier zelf maar ff naar kijken. Dan is 't ff wachten tot een KPN moderator hier komt.

Heb je voor hem/haar je gegevens al in je forumprofiel gezet (onderaan formulier ingevulde opslaan)? Daarmee geef je tevens toestemming dat ze daarin mogen.

Thanks Peter voor de tip, ik heb mijn profiel ge-update!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Femkevd, je mist dus de app Fit at Home. Die zou je graag willen gebruiken, dat begrijp ik goed. Alleen hoe krijgen we deze tevoorschijn. Een reset helpt dus niet. 

Ik wilde graag meekijken, maar ik kan geen abonnement voor thuis op jouw adres vinden, ook niet via het klantnummer trouwens. Je hebt dat abonnement wel bij ons? Of ben je recentelijk verhuisd? Zou je dan zowel oude als nieuwe adres aan jouw profiel willen toevoegen? Ik hoor graag weer van je.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat je ondertussen duidelijkheid hebt. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.

Beste Bart, 

Excuus voor de late reactie ivm vakantie. Door je bericht ben ik erachter gekomen dat we alleen telefonie direct via KPN hebben maar dat TV via NLE loopt. Ze maken wel gebruik van jullie netwerk, maar ik vermoed dat dit er mee te maken heeft dat ik andere apps zie? 

TV via NLE
ik vermoed dat dit er mee te maken heeft dat ik andere apps zie?

Dat lijkt me heel waarschijnlijk. Ik denk zó maar dat de overeenkomst met Fit At Home alleen KPN behelst en niet de bedrijven die de TV dienst via KPN betrekken.

Nota Bene

Sinds een 1 januari 2018 is de tv-tak van NLE overgenomen door BudgetThuis. NLE is weer alleen gas/electriciteit.

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt het allermeest logisch inderdaad. Hebben we dat mysterie ook ontrafeld. Fit@Home kan ook via een andere weg bekeken worden ga ik van uit, dus dat moet zeker lukken. 

Vandaag via de cadeaukalender ook een Fit at Home account aangemaakt, maar helaas kan ook ik de app Fit At Home niet op mijn tv terug vinden terwijl we wel tv van KPN hebben.

Of is je provider BudgetThuis (vh. NLE)?

Je kunt het ook via de website gebruiken:

https://www.fitathome.nl/