Beantwoord

Formule 1

  • 11 March 2019
  • 5 reacties
  • 263 keer bekeken

Beste KPN,

ik ben al jaren een tevreden klant van jullie.
Nu ben ik een groot fan van formule 1... en het seizoen start aankomend weekend weer!

Nu heb ik in het verleden al een aantal keer gebruik gemaakt van de 50% korting op het ziggo sport totaal pakket.
Helaas zie ik deze actie al een tijdje niet meer voorbij komen. Dit vind ik erg jammer.

Want:
-€15,- per maand vind ik net wat te duur.
-De kosten per race zijn niet rendabel (ook te duur).
-Op de Duitse zender is de race door het buitenlandse commentaar en de buiten proportionele reclameblokken niet te volgen.

Nu is mijn vraag of dit ziggo sport totaalpakket wederom in de actie komt binnenkort? Mijn twijfel is er om, met pijn in het hart, over te gaan stappen naar ziggo.

Mvg, Paul
icon

Beste antwoord door PeterG 13 March 2019, 11:59

Bekijk origineel

5 reacties

Hier hetzelfde verhaal. Ik sta op het punt om , als alternatief, een online F1 abbo af te sluiten voor 65 eur per jaar, tenzij KPN&Ziggo nu met een superaanbod komen voor het komende seizoen. Ik verwacht dat bij deze prijzen niemand meer een Ziggo Sport abbonnement zal afsluiten.
Woensdag ochtend hak ik de knoop door!
Reputatie 3
Badge +1
Kijk eens F1 bij vrienden die wel Ziggo hebben, is het tevens gezellig als het mis gaat. Of vraag of je de abonnement gegevens kan hebben, dan kan je via de PC F1 volgen 😉
Hallo @ppml en @Jeroen_76 ,
als jullie eenn kabelaansluitdoos van Ziggo of een andere kabelboer in de huiskamer of de meterkast hebben kun je eens testen of daar toevallig nog signaal op staat. Als je dan een geschikte tv hebt met een ingebouwde (C)abletuner kun je op kanaal 14 F1 kijken.☺️
Reputatie 7
Badge +16
Als je een beetje handig bent kijk je RTL, RTBF of ORF en zet je de radio op www.grandprixradio.nl en je hebt hetzelfde als Ziggo Sport.
RTL zit in HD bij KPN in het basispakket.
RTBF en ORF (zonder reclameonderbrekingen) hebben een app met chromecastondersteuning.
Voor RTBF heb je verificatie via een Belgische gsm nodig, voor ORF in mooie HD kwaliteit een Oostenrijks IP adres (VPN).
€ 14,99 per maand is toch niet zo heel duur voor wat je er, alleen al van de F1, voor terugkrijgt.
Alle trainingen van de donderdag en vrijdag, Qualification, Race, The Insine Line (pr. over F1), on board camera tijdens race.
En alles in HD! (los huren is SD en voor qualification én race maar liefst € 13,98 .... )
En gedurende de winterstop zet je het abonnement op Z.S.T. weer uit. Dus maar 8 maanden nodig voor F1.

Speciaal voor de F1 (...) gaat RTL Television bij KPN naar HD kwaliteit overigens. Het geluid kun je dan via Grand Prix radio via bv. je laptop of smartphone (met losse BT speaker) doen. Dan kun je tijdens reclames met geluid wel de race blijven volgen. Wel even het beeld ca. 25 sec. pauzeren om het geluid (redelijk) synchroon te maken.

Reageer