Beantwoord

Formule 1

  • 13 October 2019
  • 22 reacties
  • 474 keer bekeken

Waarom kan ik formule 1 niet kiezen op sport in demand
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 October 2019, 10:20

Bekijk origineel

22 reacties

Ben benieuwd naar de reactie. Baal enorm dat ik het niet kan kijken via ziggo.
Reputatie 7
Badge +28
Dat heeft te maken met de wijziging van de aanvangstijden vanwege de storm in Japan.

Vervelend natuurljk voor jullie , maar voor de mensen in Japan zijn de gevolgen van de orkaan een stuk groter.
Volgens een KPN medewerker werd de wedstrijd niet door Ziggo aangeboden... beetje raar dat de kwalificatie wel aangeboden werd.
denk dat er toch echt een foutje bij KPN is gemaakt. Maar ja race is voorbij
Reputatie 7
Badge +28
Via de gewone gids stond dat programma wel via 273.

Volgende keer gaat het vast allemaal wel weer goed. Is nu een gevolg van de extreme weersomstandigheden.

Het is nu niet echt zinvol om een partij (KPN of Ziggo) daar de schuld van te geven.

Onder normale omstandigheden zou het wel goed gegaan zijn.
Weet niet welke gids jij kijkt maar op mijn interactieve in demand bladzijde werd de wedstrijd niet aangeboden. Kwalificatie wel. KPN maakt wel reclame met deze race. Heeft niets met de verschuiving van tijd te maken want de kwalificatie was op dezelfde dag als de race namelijk. Dus wel een fout van KPN, ziggo heeft de race nl wel uitgezonden.
Reputatie 7
Badge +28
Ik kijk zelf nergens in, want ik heb zelf geen iTV.

Maar mede forumlid @PeterG schreef dat ergens anders.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Mike12. Welkom op het KPN Forum!

We hebben de EPG leverancier verzocht om de pay per view items aan te passen. Ik heb het net zelf nagekeken en zie dat via de gewone gids de race wel te vinden was op live sport on demand kanaal 273.

@Mike12 en @Denis01 Ik denk dat jullie via het [Menu] gekozen hebben voor 'Gids' en daarna 'Live Sports on Demand'. Helaas heb ik nu niet meer de mogelijkheid om na te kijken of het daar ook aangeboden werd. Het blijft natuurlijk erg vervelend dat je de race niet hebt kunnen bekijken. 😥
Ben benieuwd naar de reactie. Baal enorm dat ik het niet kan kijken via ziggo.
Via KPN naar Ziggo zal je bedoelen. Volgens Mike12 heeft Ziggo het wel uitgezonden. Maar in geval van 'nood' kan je ook direct bij F1TV via internet kijken.
Hoi Vikash,
ik heb geen kanaal 273.
ik heb alle vorige wedstrijden per keer gekocht en die werden vervolgens uitgezonden op kanaal 272. Dus ik kon niet kiezen via menu- sport en tevens niet

via de gids .
Op de foto zie je de wedstrijd er niet bij staan.
tijdens het maken van de foto was de wedstrijd al begonnen
Via het knopje 'gids' en dán naar kanaal 273 was de race gewoon te huren.

Maar hij was míj te vroeg. Deze keer maar gewoon opgenomen van RTL Television HD.
Gelukkig maar. Max viel na 20 minuten uit en verder was ie best saai deze keer.
Kanaal 273 heb ik dus niet, zie mijn eerdere bericht. Iemand enig idee waarom die zender er bij mij niet bij staat?
Reputatie 3
Badge +1
Kanaal 273 heb ik dus niet, zie mijn eerdere bericht. Iemand enig idee waarom die zender er bij mij niet bij staat?
Hij stond er wel tussen maar je had even moeten wisselen van de dag. De race stond op zaterdag en zodoende heb ik de race wel kunnen selecteren. Het klinkt niet logisch maar werkte wel.
Kanaal 273 heb ik dus niet, zie mijn eerdere bericht. Iemand enig idee waarom die zender er bij mij niet bij staat?


Verborgen? Eigen zenderlijst?

Kanaal 273 staat in de GEWONE GIDS. Daar staan álle live sport on demand kanalen (!) met hun items.

 

Onder MENU > Gids > Live sport ON DEMAND staan niet altijd alle items vermeld!

In de GEWONE gids staat bij mij geen kanaal 273

Via het knopje 'gids' en dán naar kanaal 273 was de race gewoon te huren.

Maar hij was míj te vroeg. Deze keer maar gewoon opgenomen van RTL Television HD.
Gelukkig maar. Max viel na 20 minuten uit en verder was ie best saai deze keer.

Hallo @PeterG , bij mij staat toevallig nog signaal op de coax en kijk dus altijd naar kanaal 14 de F1.

 

Dito hier,@Jan-D😃

Was alleen dit weekend bij m'n moeder en daar is de kabel dood en alleen basispakket en fox sports beschikbaar.

Thuis zou ik 'm opgenomen hebben van kan. 14 van de Ziggo-kabel. Met de Cisco 8455 Harddisc-ontvanger.

In de GEWONE gids staat bij mij geen kanaal 273


Wat gek,@Mike12 

De Live sport on demand kanalen 260 t/m 283 zouden gewoon in de gids moeten staan waar bv ook npo 1, rtl 4 enzo in staan.

 

N.B.

Als je het Fox Sports pakket hebt ontbreken de eerste 6 live sport on demand kanalen. En kunnen net zo goed ook 266 t/m 271 ontbreken. Die staan bij mij dan ook verborgen.

waarom kan je niet alleen ziggo f1 kijken als abonnement, ik heb dat klote voetbal niet nodig. en om 15 € per maant te betalen of 6 € per wedstrijd vind ik wat veel 

Reputatie 7
Badge +21

Ik kan mij voorstellen dat je niet alles wilt bekijken wat Ziggo Sport aanbiedt. Helaas is het niet mogelijk om alleen F1 af te nemen, een losse wedstrijd is wel mogelijk. Ik kan hier helaas niets aan veranderen.

Hè, breng je dat nu te berde, @Leon_v ? Het is nog maar af te wachten of er dit jaar überhaupt nog een (mini)seizoen Formule 1 is.

Verder is voor zelfs alleen Formule 1 € 15 per maand natuurlijk niet duur. Want uiteraard kijk je ook de kwalificaties (net zo belangrijk als de race) en dan ben je per race-weekend al € 12,00 kwijt. Twee weekenden in een maand komt voor en dan zit je op € 24 ….

Dan weet ik het wel.

Ik zeg direct mijn Ziggo pakket op als KPN F1 gaat toevoegen.:smiley:

Nu mooie pakketten, veel keuze, snel maar helaas! geen Formule 1 zonder extra pakket of huur.

Met 15€ per maand extra is KPN duurder flink duurder Ziggo.

 

 

Reageer