Beantwoord

Formule 1 terugkijken

• 15 november 2015
  • 3 reacties
  • 8290 keer bekeken

Hallo,

vandaag was ik bij een optreden van mijn zusje, en ik was het hele weekend weg en ben dus vergeten Formule 1 optenemen. Echter ik dacht "misschien kan ik het terugkijken met programma gemist?", maar ik kan het niet vinden.

Ik zat een beetje te googlen en daar staat dat kpn dit zou moeten supporten, dat was wel echter van 3 jaar geleden. Ik vroeg me af of dit niet meer kan.

Kan ik dus geen F1 meer zien, zonder het via omwegen te kijken? Ik heb wel gewoon een sport 1 abo.

icon

Beste antwoord door PeterG 16 november 2015, 00:29

De Formule 1 wordt niet via een dienst als programma gemist aangeboden worden. Dat heeft met rechten (pegels dus) te maken. (Veronica zal dat niet kunnen betalen)

Dus, als je het niet opgenomen hebt bij Sport1 of BBC One HD, waar het vandaag op was, dan zul je het dus ergens van een herhaling of samenvatting moeten hebben.

Ik denk dat Sport1 het ook niet mag aanbieden via prog.gemist. Of anders zal het er op zijn vroegst morgen op staan.

Maandag, om 12:30 heeft Sport1 een herhaling van de race. Op select in HD. En om 15:00 u. op racing in SD. En op extra2 ook nog om 18:45, ook in SD.

DINSDAG, Select HD, 9:00 u. en Racing (SD) om 17:30 u.

Alle herhalingen zijn integraal en staan gepland voor 2 uren.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
De Formule 1 wordt niet via een dienst als programma gemist aangeboden worden. Dat heeft met rechten (pegels dus) te maken. (Veronica zal dat niet kunnen betalen)

Dus, als je het niet opgenomen hebt bij Sport1 of BBC One HD, waar het vandaag op was, dan zul je het dus ergens van een herhaling of samenvatting moeten hebben.

Ik denk dat Sport1 het ook niet mag aanbieden via prog.gemist. Of anders zal het er op zijn vroegst morgen op staan.

Maandag, om 12:30 heeft Sport1 een herhaling van de race. Op select in HD. En om 15:00 u. op racing in SD. En op extra2 ook nog om 18:45, ook in SD.

PeterG schreef op 16 nov '15 om 00:29u

Okay, dankjewel ik neem wel de herhaling op 🙂.

Reputatie 7
Badge +19
Bij het nieuwe Ziggo sportkanaal kun je het wel via Replytv bekijken.
Of zou dat komen omdat sport1 van Ziggo is? (liberty..nogwat?)

Reageer