Beantwoord

Formule1 bij KPN

  • 21 June 2020
  • 86 reacties
  • 4865 keer bekeken

Nu RTL duitsland geen F1 meer gaat uitzenden, ga KPN daar wat mee doen of is een Ziggo-anonnement de enige oplossing?

icon

Beste antwoord door JeroenS48 2 August 2020, 17:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

86 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Edjekpn 

Deze seizoen zenden ze het nog uit. (2020) Maar in 2021 is dit afgelopen. Op deze topic lees je er meer over. KPN kan hier niks aan doen, het is aan Ziggo, hun hebben de rechten. Dan is inderdaad een ZiggoSport abonnement de enige optie.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Edje, welkom op het forum. 

Ook ik heb dit tot mijn grote spijt gelezen. De enige optie blijft dan het zenderpakket Ziggo Sports erbij nemen, dit kun je in Mijn KPN aanzetten. Maar nu dus nog niet. :relaxed:

In 2021 kan via KPN Formule 1 alleen gekeken worden via Sport On Demand of via het Ziggo Sport Pakket. Er is dan geen andere manier.

Er is namelijk verder geen zendgemachtigde, die ook in Nederland doorgegeven mag worden buiten Ziggo Sport, die F1 heeft en waar KPN eventueel een doorgiftecontract mee kan en mag afsluiten. Het houdt dus wat dat betreft op.

Iedereen heeft het over Formule 1 kijken via de Duitse RTL, maar ik heb deze zender helemaal niet? Terwijl ik wel het interactieve tv abonnement heb? Doe ik iets verkeerd? Alles ook al meerdere keren opgestart en geupdate.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @JeroenS48 

RTL Television zit in het Basispakket op kanaal 47, dus ook voor jou beschikbaar. 

Zenders 45 t/m 57 ontbreken in mijn zenderlijst, wat ik ook probeer...

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @JeroenS48 , kijk jij via de iTV ontvanger? De genoemde kanalen zijn alleen daar beschikbaar, niet online.

Ha Ruud,

Ja, gewoon via de kpn ontvanger (nog een zwart kastje), laatst alles geupdate maar de genoemde zenders blijven weg 🥴. 
 

Bedankt voor het meedenken, hoop dat KPN dit op kan lossen. Via de heldesk kwam het alleen op updaten aan, dat heeft tot nu toe geen toevoeging van deze zenders opgeleverd.

Reputatie 7
Badge +21

Hi Jeroen, nog een laatste idee. Gebruik je mogelijk een eigen zenderlijst met een beperkte selectie zenders? Dan moet je RTL daar aan toevoegen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jeroen, nog een laatste idee. Gebruik je mogelijk een eigen zenderlijst met een beperkte selectie zenders? Dan moet je RTL daar aan toevoegen. 

Daar zit ik ook aan te denken. Aangepaste zenderlijst of verborgen kanalen. Vul ook alvast je profiel in mocht het daar niet aan liggen. Dan kan ik ook meekijken. 

@Alex_P , zenderlijst ingesteld op ‘Alle zenders’, ook dat levert niets op. Het lijkt er op dat een aantal standaard zenders niet zichtbaar zijn. Ook niet al ik ga selecteren. In mijn iTV app zie ik wel de zenders, maar daar kan ik kanaal 47 niet bekijken. Het gaat echt om de tv en de tv reciever waar het niet goed zit (op beide recievers die ik heb). 
 

o ja, profiel ingevuld.

Gelukt, heel erg bedankt voor al het meedenken. Wordt enorm gewaardeerd 🤛🏻

Reputatie 7
Badge +20

F1 wordt volgens mij alleen op Ziggo sprot kanaal 1 uitgezonden.

Golf en zo geef ik niets om.

Voetbal is leuk meegenomen.

Maar om het hele pakket te moeten nemen is best wel jammer.

Is er een mogelijkheid om maar een deel van het pakket te nemen tegen veel lagere kosten?

@joop2011

Lees dit topic even. Dan heb je je antwoord.

Eerste 3 reacties.

Reputatie 7
Badge +20

@PeterG , ik denk dat je mijn opmerking niet begrijpt.

Ik geef een voorstel van iets wat nog helemaal niet bestaat.

Ik weet dat je momenteel alleen het hele Ziggo sprot pakket kan nemen.

Ik stel voor om alleen een deel van Ziggo sport te kunnen afnemen.

Ik weet dat dat nooit gaat gebeuren, maar de gedachte is wel leuk.

Persoonlijk vind ik € 14,99 (als ik het goed heb) veel en veel te veel.

Dus volgend jaar helaas voor mij geen F1 meer, of ik moet een prijs bij een loterij winnen. :wink:

joop2011: ik denk dat je mijn opmerking niet begrijpt.
Ik geef een voorstel

Ziet dit er uit als een voorstel?

joop2011: Is er een mogelijkheid om maar een deel van het pakket te nemen tegen veel lagere kosten?

Vind je het dan gek dat ik het niet "begrijp”? :thinking::relieved:

 En dat kun je beter aan Ziggo Sport richten :wink:ziggosport.nl/klantenservice.

Maar goed, ik begrijp het zeker.

Anyhow, losse afname van de (22) races in een seizoen kost veel meer dan het hele seizoen (8 maanden) het Ziggo Sport pakket nemen. Ik weet het dan wel.

Je kunt ook een abo nemen op de online dienst F1 TV PRO. Dat kost een tientje p/mnd.

 

Gisteren weer bericht van KPN ontvangen dat 28-08 tm 30-08-2020 de F1 gratis te zien zou zijn op kanalen 233+, ook gekeken of ik iets geblokkeerd had maar niets dus.

Heb geen ziggo pakket en zal ook nimmer gebeuren, maar daar staat ook niets van bij. 

Want er staat duidelijk voor Alle klanten van KPN? 

Dus rest mijn vraag wat hier nu de bedoeling van is? 

Jammer dat het bij jou niet doorkomt.

Je kunt de Formule 1 ook kijken via Canvas dit weekend.

Op dit moment (!) de kwalificatie en morgen de race.

(opgesteld 15:23 u.)

Hallo Peter, 

Heb zojuist de ontvanger even uit en weer aangedaan en tot mijn positieve verbazing zit ik nu F1 te kijken op kanaal 233..

Dank voor jouw respons. 👍

Reputatie 7
Badge +22

Hallo Peter, 

Heb zojuist de ontvanger even uit en weer aangedaan en tot mijn positieve verbazing zit ik nu F1 te kijken op kanaal 233..

Dank voor jouw respons. 👍

Dit weekend is naar Ziggo Sport kijken gratis, omdat de race in België is. Daarna gaat het weer achter het betaalsysteem. 

Reputatie 1

Kreeg gisteren een mail van kpn daar stond een poll in met de vraag of ik wel /eens formule 1 keek het antwoord JA , ik hoop echt dat ze iets willen/kunnen doenmet formule 1 uitzenden daar bedoel ik niet ziggo mee.

@rol7007 

Dito. Zo'n vraag staat er dan toch niet voor niets. Maar ja, ga mezelf nog niet blij maken.

Reputatie 7
Badge +20

Wie weet, we hebben nog 3 maanden.

Reputatie 1

 

Wat vliegt de tijd toch trouwens , van 3 maanden zoals @joop2011 aangaf naar 1 maand.

 

Ben wel erg benieuwd of er al iets bekent is mbt het uitzenden van formule 1( rtl television is er mee gestopt) zoals ik al eerder aangaf kreeg ik een tijd terug een mail of ik formule 1 keek het antwoord was JA , @PeterG heeft ook zo´n mail gehad zoals hij hier omschreef.

 

Ik ben erg benieuwd of kpn iets kan of wil doen voor de formule 1 liefhebbers buiten Ziggo om???

Misschien dat een moderator iets mag prijsgeven.

 

mvg rol7007

 

 

Reputatie 7

Ik ben erg benieuwd of kpn iets kan of wil doen voor de formule 1 liefhebbers buiten Ziggo om???

De kans daarop is nagenoeg nihil.

De uitzendrechten voor Formule 1 in Nederland zijn in handen van Ziggo Sport en daar kan KPN dan ook niet omheen.