Beantwoord

Forumnaam wijzigen

• 16 juli 2018
  • 13 reacties
  • 158 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik ben nieuw hierop het forum, en heb ook de lijst ingevuld. Als naam heb ik ineens favoriete zenderlijst.
Dit heb ik nergens ingevuld. Hoe kan ik dit wijzigen en een eigen naam hiervoor invullen? Bij instellingen kan ik niks vinden.

WHN
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 juli 2018, 10:20

En ik heb inmiddels de naam, zoals men kan zien, gewijzigd naar WillemH. 🙂 Succes ermee Willem, en tot weerziens op het Forum!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag!

Wat raar dat dat opeens gebeurd, zal wel een foutje zijn! Via jouw Forum profiel kan je bij Username een andere naam zetten. Let er wel op dat je hem opslaat zodra je de nieuwe naam hebt ingevuld! Anders kan je het nogmaals proberen.. Wil je laten weten als het gelukt is?
Reputatie 2
Badge
Ik heb mijn voornaam div. keren gewijzigd, maar ik blijf favoriete zenderlijst heten.
Overigens staat er voornaam en niet Username. Klopt dat ?
Ook moet ik steeds weer inloggen, en onthoud hij mijn wachtwoord niet.
Reputatie 7
Badge +30
Volgensmij kan je je username niet wijzigen via je profiel (ik tenminste niet)
Reputatie 2
Badge
Ik dus ook niet. Maar waar dan wel ???
Reputatie 7
Badge +30
Ik houd er niet van om voor mn beurt te praten, maar ik vermoed dat Susan_ dit voor je kan doen als je haar even je nieuwe forumnaam in een privebericht stuurt. Dat laatste doe je hier: https://forum.kpn.com/inbox/conversation?with=307980
Reputatie 7
Je forumnaam, waarmee je zichtbaar bent, is alleen door een Moderator te wijzigen.
Reputatie 2
Badge
Ik heb inmiddels op aanraden van RobinFlikkema een privébericht gestuurd naar Susan.

WHN
Reputatie 7
Badge +20
En ik heb inmiddels de naam, zoals men kan zien, gewijzigd naar WillemH. 🙂 Succes ermee Willem, en tot weerziens op het Forum!
Kun je mijn naam ook aanpassen aub?
Reputatie 7
@Kan niet gebeld worden door 1
Geef even aan, in reactie of forumprofiel, welke naam je i.p.v. 'kan niet ....' wilt. Een moderator kan het dan, zodra er één hier komt, direct aanpassen voor je.
Ok. Kan hij veranderd worden in “ Jan83 “ ?
Reputatie 7
Die bestaat nog niet (zover ik kan nagaan met google), dus dat kan een moderator (dat ben ik niet) voor je doen.
Reputatie 7
Badge +18
@Jan83 Ik heb je naam aangepast! 🙂

Reageer