Beantwoord

FOUT (3025): kan geen opnames terug kijken

• 6 april 2017
  • 5 reacties
  • 1846 keer bekeken

Er is een fout ontstaan bij het laden van de opname. Foutmelding 3025. Weet iemand hoe ik dit opgelost krijg? Ik hoor het graag, alvast bedankt.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Paul_ 6 april 2017, 15:37

Hey @Ruben Kooijman, welkom op het forum! Goed dat je het hier meldt. Heel irritant die foutmelding. Dit probleem ervaar je met alle opnames begrijp ik? Je kan dan de volgende dingen proberen:

1: Herstart van de tv-ontvanger. Dus even 30 seconden stroomloos maken.
2: Een reset van de tv-ontvanger. Dat werkt als volgt:

- Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
- Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
- Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
- Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
- Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK
- Kies 'Ja' om door te gaan.

Wil je deze dingen proberen? Ik hoor graag of dit helpt. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey @Ruben Kooijman, welkom op het forum! Goed dat je het hier meldt. Heel irritant die foutmelding. Dit probleem ervaar je met alle opnames begrijp ik? Je kan dan de volgende dingen proberen:

1: Herstart van de tv-ontvanger. Dus even 30 seconden stroomloos maken.
2: Een reset van de tv-ontvanger. Dat werkt als volgt:

- Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
- Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
- Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
- Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
- Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK
- Kies 'Ja' om door te gaan.

Wil je deze dingen proberen? Ik hoor graag of dit helpt. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @Ruben Kooijman. Is het probleem inmiddels opgelost? Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.
Hoi KPN, ik krijg ook elke dag deze foutcode. Ondanks dat ik de stekker er uit trek, blijf ik elke dag tegen dit probleem aan lopen. Dat vind ik erg vervelend. Kunnen jullie mij helpen?

Mvg, Renée van Os
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Renée, wat frustrerend dat jij dagelijks ook deze foutcode krijgt. Heb je de reset al geprobeerd die Paul beschrijft? Ik hoor graag of dat het bij jou oplost!
Bovenstaande oplossing (menu, instellingen, 2 x drukken op gele knop op witte AB en dan 2 keer ja) werkte gelukkig.

Reageer