Beantwoord

FOUT (3025): kan geen opnames terug kijken

  • 6 april 2017
  • 10 reacties
  • 2081 keer bekeken

Er is een fout ontstaan bij het laden van de opname. Foutmelding 3025. Weet iemand hoe ik dit opgelost krijg? Ik hoor het graag, alvast bedankt.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Paul_ 6 april 2017, 15:37

Hey @Ruben Kooijman, welkom op het forum! Goed dat je het hier meldt. Heel irritant die foutmelding. Dit probleem ervaar je met alle opnames begrijp ik? Je kan dan de volgende dingen proberen:

1: Herstart van de tv-ontvanger. Dus even 30 seconden stroomloos maken.
2: Een reset van de tv-ontvanger. Dat werkt als volgt:

- Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
- Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
- Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
- Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
- Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK
- Kies 'Ja' om door te gaan.

Wil je deze dingen proberen? Ik hoor graag of dit helpt. 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey @Ruben Kooijman, welkom op het forum! Goed dat je het hier meldt. Heel irritant die foutmelding. Dit probleem ervaar je met alle opnames begrijp ik? Je kan dan de volgende dingen proberen:

1: Herstart van de tv-ontvanger. Dus even 30 seconden stroomloos maken.
2: Een reset van de tv-ontvanger. Dat werkt als volgt:

- Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
- Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
- Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
- Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
- Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK
- Kies 'Ja' om door te gaan.

Wil je deze dingen proberen? Ik hoor graag of dit helpt. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @Ruben Kooijman. Is het probleem inmiddels opgelost? Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.
Hoi KPN, ik krijg ook elke dag deze foutcode. Ondanks dat ik de stekker er uit trek, blijf ik elke dag tegen dit probleem aan lopen. Dat vind ik erg vervelend. Kunnen jullie mij helpen?

Mvg, Renée van Os
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Renée, wat frustrerend dat jij dagelijks ook deze foutcode krijgt. Heb je de reset al geprobeerd die Paul beschrijft? Ik hoor graag of dat het bij jou oplost!
Bovenstaande oplossing (menu, instellingen, 2 x drukken op gele knop op witte AB en dan 2 keer ja) werkte gelukkig.

Ik had ook foutmelding 3025.Heb volgens de beschrijving een reset gedaan en kan nu weer terug kijken.Bedankt voor de info.

Rene

Beste, heb de fout ook, 3025 en kan geen opnames terugkijken, heb meerdere tv's, maar op deze lukt het niet, heb alle stappen geprobeerd, uit/aan zetten, reset, en het is niet alleen serie-matig. Rest tv's doen het wel,ook pas na de reset.

 

Weet het verder niet meer

 

Theo Laan - Heiloo

Reputatie 7
Badge +9

Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Joep

 

Nee er zijn meer tv's aangeloten en allemaal met een draadloze verbindingsset van kpn(1200)

Theo

Reputatie 7
Badge +9

Nou dan weet je meteen hoe het komt. Die dingen zijn nogal gevoelig voor storingen.  Test even met een kabel.

Reageer