Beantwoord

fout 36 en fout 256

  • 26 september 2013
  • 3 reacties
  • 3777 keer bekeken

Sinds eergisteren zou interactieve televisie zijn geactiveerd (via glasvezel) maar tv-ontvanger komt nooit verder dan foutmeldingen 36 en 256 en herstart dan procedure. Uitzetten of enige tijd van stroom halen helpt niets.

NB: "Bellen" (via glasvezel) werkt nog niet, dus telefonisch contact zoeken lukt niet.

icon

Beste antwoord door koky 27 september 2013, 19:33

aha, het motorola kastje is gewoon niet goed

wordt vervangen

Bekijk origineel

3 reacties

aha, het motorola kastje is gewoon niet goed

wordt vervangen

Reputatie 4
Badge +9
Hallo koky, 

Ik lees dat je bij het opstarten van de televisie foutmelding 36 en 226 krijgt. Dat is vervelend en niet de bedoeling. Omdat ik je gegevens nog in mijn priveberichten had, naar aanleiding van de telefoniestoring, heb ik je zojuist gebeld op je mobiele nummer. Helaas kreeg ik je niet aan de lijn. Je schrijft dat contact opnemen niet lukt, maar je kunt ons 24 uur per dag bellen op ons gratis nummer 0800-0404. Ook met je mobiele telefoon. We gaan je dan helpen met je probleem. 

Mocht je hierbij nog vragen hebben of lukt het toch niet ons te bereiken, dan lees ik het graag alsnog. Ik doe dan opnieuw een poging om met je in contact te komen!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Hallo Boudewijn,

dank voor het bericht, en sorry, ik miste mijn telefoon net.

doe je zo direct nog een poging, wellicht?

Reageer