Beantwoord

Fout bij aanvragen gratis zenderpakketten

  • 9 April 2021
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik kreeg 3 weken geleden een mail dat ik gratis 3 maanden zenderpakketten kon aanzetten. Meerdere malen geprobeerd, maar blijft fout aangeven. Nu is de actie verlopen en kan ik ineens wel bijkopen. Graag zou ik met terugwerkende kracht de gratis zenderpakketten krijgen.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 14 April 2021, 20:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik kreeg 3 weken geleden een mail dat ik gratis 3 maanden zenderpakketten kon aanzetten. Meerdere malen geprobeerd, maar blijft fout aangeven. Nu is de actie verlopen en kan ik ineens wel bijkopen. Graag zou ik met terugwerkende kracht de gratis zenderpakketten krijgen.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Diuz en welkom op het KPN Forum! In maart 2021 hadden wij inderdaad de “voordeel voor thuisblijvers” actie: tot uiterlijk 31 maart 2021 kon je een zenderpakket of dienst naar keuze gratis aanzetten. De actie is inderdaad verlopen!

We zullen ongetwijfeld nog eens een actie voor bestaande klanten hebben! Mocht je dan weer ergens tegenaan lopen, neem dan direct contact met ons op:

  • Telefonisch via 0800 0402: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Let op: zon- en feestdagen gesloten.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: maak een topic aan en stel je vraag!

 

Hallo @Shyrin_ ,

 

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. 

Ik vind dit geen bevredigend antwoord. De fout ligt duidelijk bij jullie en in mijn ogen kan je dat niet zomaar afdoen met een; De actie is verlopen en er komt vast nog eens een actie.

Het niet kunnen verzilveren van deze actie is in geen een opzicht mijn schuld, dus jullie zouden met een passende oplossing moeten komen.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Als je binnen de actietermijn contact met ons op had genomen, hadden we je hier absoluut verder mee kunnen helpen. Helaas is de actietermijn nu verstreken en kan ik geen gratis zenderpakketten of opties voor je activeren: ik kan er niets anders van maken :frowning2:.