Beantwoord

Fout code 3025

• 10 december 2017
  • 13 reacties
  • 951 keer bekeken

Beste kpn

Wij hebben &chantal opgenomen afgelopen zaterdag
Nu krijgen wij fout code 3025
In de gids terug kijken met behulp van groene knop werkt ook niet (zelfde fout code) . Ps router en tv kastje zijn gereset.

Mvg. Peter
icon

Beste antwoord door Paul_ 13 december 2017, 15:09

Welkom @Peterenmarjolein! Goed dat je het meldt. Speelt dit probleem nog of heeft de link van Dennis wellicht geholpen? Bij dit probleem kan je de tv-ontvanger 30 seconden stroomloos maken en dan weer opstarten. Als dat niet helpt is een reset van de tv-ontvanger een goede optie:

Druk op [menu] van de afstandsbediening en ga naar [instellingen]
Druk dan 2x op de [gele knop] van de afstandsbediening.
Zet de optie [Software verwijderen] op [Ja] en selecteer [Bewaar instellingen]
De tv-ontvanger laadt de nieuwe software nu in.

Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Peterenmarjolein, Welkom op het Forum! Je kunt https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-2035-3025.htm<br /> kijken om het probleem op te lossen. Lukt het niet, laat het dan even weten. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Peterenmarjolein! Goed dat je het meldt. Speelt dit probleem nog of heeft de link van Dennis wellicht geholpen? Bij dit probleem kan je de tv-ontvanger 30 seconden stroomloos maken en dan weer opstarten. Als dat niet helpt is een reset van de tv-ontvanger een goede optie:

De tv-ontvanger laadt de nieuwe software nu in.

Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niet meer van je gehoord @Peterenmarjolein dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
De tv-ontvanger laadt de nieuwe software nu in. werkte al niet.
Met het indrukken van de groene knop, krijg ik nog steeds de melding (3025)
Halve minuut stroom er van en dan opnieuw opstarten, en het programma is niet beschikbaar.
Wil ik het nog eens proberen, krijg ik de zenderlijst niet meer.
Ik zet hem uit met de afstandsbediening en weer aan, en de melding 3025 is weer terug.
Maar beginnen aan het begin van het programma, werkt het toestel niet aan mee.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Marco,

Balen dat jij ook deze foutcode te zien krijgt. Krijg je dit alleen bij 'Begin Gemist' items of ook bij opnames? Als ik je goed begrijp heeft een reset van je iTV ontvanger niet gewerkt. Klopt dat?
Wil je reageren op mijn privébericht ? Ik kom dan snel bij je terug met meer informatie en hopelijk een snelle oplossing.

Ik hoor graag van je!
Dat kreeg ik alleen bij begin gemist, de groene knop op de afstandsbediening, maar dat werkt inmiddels weer.
Reputatie 6
Badge +13
Dat klinkt goed, werkt het nu allemaal weer zoals het hoort?
Reputatie 6
Badge +13
Dat klinkt goed, werkt het nu allemaal weer zoals het hoort?

Hallo @Marcotjuh1970, ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Werkt het nu naar behoren?
Sinds een paar weken hebben wij ook een probleem met het terugkijken van programma’s via de gids. De melding met foutcode 3025 verschijnt. De tv ontvanger van de stroom gehad en ook een paar keer een reset uitgevoerd, maar helaas......

Via de chat contact gehad met een KPN medewerker maar deze kon mij niet verder helpen en zou een melding maken. Balen, want wij keken dagelijks via uitzending gemist.....Hoop graag zo spoedig mogelijk een oplossing te krijgen!

Gr.
Reputatie 7
Badge +10
@Corinevg, ik neem aan dat je deze reset https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-2035-3025.htm
hebt geprobeerd?
Welke tv ontvanger heb je en welke Experia? Hoe zijn ze met elkaar verbonden, rechtstreeks of bijv. via een draadloze verbindingsset?
Ja, die reset heb ik al meerdere keren uitgevoerd.

De tv ontvanger is een Arris vip2952 V2, de experiabox is een V10.

Er is wel een router tussen geplaatst. Ligt daar misschien het probleem?
Yes! Router er tussen uit en we kunnen weer alles terug kijken!

Reageer