Vraag

Fout code 3025

• 25 februari 2018
  • 6 reacties
  • 430 keer bekeken

Na op verschillende manieren alles te hebben gereset blijft de foutmelding 3025 komen als ik een programma terug wil kijken.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Sylviat. Welkom op het forum!

Irritant probleem. Ik ga proberen het samen met jou op te lossen. Zo te zien heb jij twee tuners in huis. Klopt dat? Speelt dit probleem op beide tuners en is het anders mogelijk dat je de tuner omwisselt?
Hoe is het trouwens aangesloten? Met een kabel of via die stekkers in het stopcontact? Om uit te sluiten dat het met die stekkers te maken heeft zou het mooi zijn als je dit ( tijdelijk ) met een kabel voor me wil testen. Als het dan wel werkt weten we waar we het moeten zoeken!

Hoi Erwin,
Dank u wel voor uw reactie.
Klopt we hebben er 2 en beide kastjes hebben het.
Ze zijn aangesloten op het stopcontact. Er ligt geen kabel verder.
Nu is er vorige week wel een velop set geïnstalleerd om een betere WiFi door het hele huis te krijgen.
Kan dat er ook mee te maken hebben?
Groetjes Sylvia
Reputatie 7
Badge +18
Ik sluit niks uit, Sylviat. Die stekkers (draadloze verbindingset) zijn over het algemeen prima alleen zijn ze wel storingsgevoelig. Vooral als ze niet juist zijn aangesloten.
Hier is in een paar simpele stappen te lezen hoe je ze optimaal kunt afstellen. In het pakket zit standaard een lange netwerkkabel. Wat je kunt proberen is om die kabel even tijdelijk, direct met een van de tuners te verbinden. Als de storing dan weg is weten we het zeker. Dat zou mij enorm helpen in mijn analyse. Stel het zit namelijk wel in die stekkers en het lukt niet om ze goed afgesteld te krijgen, kan ik actie ondernemen.
Ik sluit niks uit, Sylviat. Die stekkers (draadloze verbindingset) zijn over het algemeen prima alleen zijn ze wel storingsgevoelig. Vooral als ze niet juist zijn aangesloten.
Hier is in een paar simpele stappen te lezen hoe je ze optimaal kunt afstellen. In het pakket zit standaard een lange netwerkkabel. Wat je kunt proberen is om die kabel even tijdelijk, direct met een van de tuners te verbinden. Als de storing dan weg is weten we het zeker. Dat zou mij enorm helpen in mijn analyse. Stel het zit namelijk wel in die stekkers en het lukt niet om ze goed afgesteld te krijgen, kan ik actie ondernemen.
Beste Edwin,
De code blijft zich melden. Ook interactieve tv zoals even op pauze zetten werkt niet meer.
Zoals ik al eerder zei is er vorige week een set velop geïnstalleerd voor sterkere WiFi.
De naam en code van de WiFi is toen gewijzigd. Zou dat de storing kunnen zijn? Maar hoe verander ik de oude naam en code van de WiFi in de nieuwe? Of heeft dat hier niets mee te maken? Ik heb er ook zo weinig verstand van?
Groet Sylvia
Reputatie 7
Badge +18
Het plaatsen van die set kan er voor gezorgd hebben dat er in jullie electriciteitsnetwerk iets is veranderd waardoor de DVS'en nu storen. Hoe branden de lampjes op die dingen?
Zoals gezegd, we weten gelijk een hoop meer als je één van de tuners even tijdelijk met een kabel aansluit. Ik hoop dat dit mogelijk is want dat maakt het opsporen en oplossen van de storing een stuk makkelijker.

Reageer