Beantwoord

Fout code (500-ref-) iTV app

  • 10 January 2019
  • 5 reacties
  • 198 keer bekeken

sinds vandaag krijgen we deze melding bij elk programma/zender die we kiezen in de app. Er wordt gekeken op een Ipad Air van een jaar oud. Alleen op die tablet wordt de app gebruikt/tv gekeken.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 January 2019, 10:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @trevE. Welkom op het forum van KPN. Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Deze melding kan verschillende dingen betekenen. Meestal betekent het dat er te veel gebruikers op hetzelfde moment kijken. Mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik graag willen weten welke app versie je hebt geïnstalleerd op de iPad Air en welke OS versie er op staat. Zou je daarnaast ook nog kunnen testen of het op een ander apparaat wel werkt. Vul je ook gelijk je gegevens aan op het KPN Forum profiel?
zoals ik al aangaf wordt alleen op die ipad gekeken. Dus dat er te veel gebruikers op hetzelfde moment kijken kan hier niet het geval zijn.
de versie van de KPN versie is nu 6.2.2, OS was 12.1.0. die hebben we gisteren bijgewerkt naar 12.1.1.
tevens de app opnieuw geinstalleerd.
bij eerdere problemen was dit ook de remedie. echter is dat nogal omslachtig en onnodig. Bij geen van de andere apps is dat nodig. enige 'backwards compatability' mogen we neem ik aan verwachten.

op een oudere Ipad met dezelfde app versie en OS 12.1.1 hadden we geen problemen.
Reputatie 7
Badge +21
Als je maar op één apparaat gebruik maakt van iTV online, kan dat het inderdaad niet zijn. Ik zal dit moeten doorzetten naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder gaan onderzoeken voor jou. Zou je je gegevens willen aanvullen op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic willen achterlaten zodat ik weet dat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
het profiel is aangevuld.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb het zojuist intern doorgezet. Deze afdeling zal het verder voor jou gaan onderzoeken en contact met jou opnemen. Ik hoor graag van je of deze afdeling het probleem heeft kunnen verhelpen.

Reageer