Beantwoord

Fout code (500-ref-) kpn interactive itv app

• 12 mei 2018
  • 15 reacties
  • 2627 keer bekeken

Als ik een serie wil bekijken op de app geeft hij een fout code aan. 500-ref-
Ik moet vernieuwen... maar na een aantal keren te hebben vernieuwd heb ik nog steeds last van dit probleem. Ik kan wel gewoon tv kijken op de app. Eerder nooit problemen gehad!
icon

Beste antwoord door Erik_ 18 mei 2018, 10:02

Dank je, Jeroen. Ik heb het doorgegeven. We hebben helaas nog geen duidelijkheid. De serie doet het aan onze kant bij testen zoals het hoort. We kijken verder!
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Jeroen, welkom op het forum! De 500-serie foutcode geeft over het algemeen aan dat het maximum aantal gelijktijdige apparaten/streams is bereikt. Zijn er op dat moment meer mensen in huis of buitenshuis die iTV Online kijken?
Hoi Jeroen, welkom op het forum! De 500-serie foutcode geeft over het algemeen aan dat het maximum aantal gelijktijdige apparaten/streams is bereikt. Zijn er op dat moment meer mensen in huis of buitenshuis die iTV Online kijken?
Hoi Erik,

Ik was de enige op de kpn itv app. Toen ik een andere serie probeerde te kijken lukte dit wel. De foutcode kreeg ik bij de serie the bridge. Waarschijnlijk ligt het aan die serie dat het niet mogelijk is. Gr jeroen
Reputatie 7
Badge +28
Mooi dat het met andere programma's wel lukte. Zou je ergens vandaag nog eens willen testen of je The Bridge dan wel kunt kijken? Als het probleem zich specifiek bij deze serie blijft voordoen dan kan ik daar melding van maken.
Mooi dat het met andere programma's wel lukte. Zou je ergens vandaag nog eens willen testen of je The Bridge dan wel kunt kijken? Als het probleem zich specifiek bij deze serie blijft voordoen dan kan ik daar melding van maken.

Het probleem bij de serie The bridge speelt al langer als een maand! Ook heb ik het nog een keer geprobeerd, maar het probleem is nog steeds aanwezig! Gr jeroen
Reputatie 7
Badge +28
Alright, ik heb melding gemaakt. Kun je me, voor de volledigheid, nog aangeven op wat voor apparaat je dit ervaart (merk en type, plus versie van besturingssyteem)?
Alright, ik heb melding gemaakt. Kun je me, voor de volledigheid, nog aangeven op wat voor apparaat je dit ervaart (merk en type, plus versie van besturingssyteem)?
Ik heb een J7 2017 van Samsung en de besturingsversie android 7.0 volgens mij
Reputatie 7
Badge +28
Dank je, Jeroen. Ik heb het doorgegeven. We hebben helaas nog geen duidelijkheid. De serie doet het aan onze kant bij testen zoals het hoort. We kijken verder!
Hallo, ik heb hetzelfde met Baantjer
Bij mij het zelfde. Maar dan bij alle tv programma's. Of code 500 of sorry we kunnen de video niet afspelen.
Nou ?????????
Dit duurt al maanden.
Ik heb een samsung tablet
En ik ben de enige die zo kijkt.
Mijn man kijkt tv.
Meerdere keren de app verwijderd en opnieuw erop gezet. Helpt niks. Uiterst vervelend.
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag @Susanne n en welkom op het forum!

Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je geen opname kan afspelen. Ik zal dit voor je doorzetten naar de juiste afdeling.

Maak je gebruik van je eigen Wi-Fi verbinding thuis? Verder zou ik ook van jou graag willen weten wat voor een model Tablet je heb en welke versie van besturingssysteem.

Sommige opnames mogen alleen op thuislocatie bekeken worden vanwege restricties door de contentleverancier. Dit kun je herkennen aan de melding: 'Het is niet mogelijk deze opnamen te bekijken via de ITV app'

Reputatie 7
Badge +18
Ik heb nog geen reactie van jou ontvangen @Susanne n is het probleem inmiddels al verholpen?🤔
Goedemiddag! Ik wilde net tv kijken op mijn Samsung 7 maar krijg ook de 500-ref melding. Ik ben alleen en er is dus niemand die nu ook kijkt op een andere computer oid. Please help?
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag @Ekeiram4. Wat vervelend dat jij ook deze foutmelding krijgt te zien. Gebruik je de iTV online app of open je het vanaf de website? Maak je gebruik van je eigen Wi-Fi verbinding thuis en gebeurd dit met verschillende opnames?
Ik gebruik de app en het was buitenshuis via 4g. (wat ik uiteraard wel 'aan' heb staan als optie. Wilde de tour finish zien. Haha. nu doet live kijken het wel uit zichzelf, maar lukt het me niet iets wat ik heb opgenomen terug te zien buitenshuis via 4g.
Reputatie 7
Badge +18
Wat vreemd dat je deze foutcode krijgt te zien. Zou je de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren. Daarnaast ben ik benieuwd of het op een andere apparaat wel werkt. Zou je dat eens willen testen?

Reageer