Beantwoord

fout code 846

  • 13 November 2019
  • 5 reacties
  • 477 keer bekeken

Hallo ik krijg fout code 846 alles geprobeerd maar doet het nog steeds niet

icon

Beste antwoord door huistijger 13 November 2019, 05:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Angelique 1989 

Klik onderstaande link om foutcode 846 op te lossen
Zo los je foutcode 846 op

 

Reputatie 7

Hallo @Angelique 1989, welkom op het KPN forum. Foutcode 846? Dan heb je waarschijnlijk tussen je modem en de ontvanger nog een apparaat aangesloten die ruis veroorzaakt.  Om tv te kunnen kijken, stuurt je modem een ip-adres naar je tv-ontvanger. Deze foutcodes betekenen dat een ander apparaat iets eerder was met het sturen van een ip-adres naar de tv-ontvanger. Dat apparaat is vaak een eigen router, een Apple Airport, WiFi Versterker of een ander apparaat dat aan je modem zit.

Zo te zien heeft onze huistijger jou al een helpende hand uitgestoken, Top! Is het daarmee gelukt? We horen graag van je! :) 

Reputatie 7

Hay @Angelique 1989, helaas nog geen reactie van je gehad. Ik neem aan dat het probleem verholpen is. Mocht het anders zijn, laat het gerust weten.  

Diverse malen alle stappen doorlopen maar blikft fout code 846 aangeven en 840 probeer nu contact met jullie te krijgen

Reputatie 7

Hallo @Anke1894, welkom op het KPN forum. Super irritant dat je een foutmelding krijgt. Is het inmiddels gelukt om het probleem op te lossen?

 

Reageer