Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Foutcode 11, geen tv


Ik heb mijn zwarte (TG 789 vn) experiabox vervangen voor de witte (ZXV10 H220N) Dit omdat na blikseminslag ik geen tv meer heb via de experiabox ( lampje brandt ook niet . Foutcode 11 geen verbinding met netwerk.) Nu blijf ik de foutcode 11 krijgen ( geen lampje bij TV ), heb alle mogelijkheden om te resetten al geprobeerd, maar krijg het niet weg. Ook heb ik een andere Cat5 kabel aangesloten, ook dit lost het probleem niet op. Als laatste heb ik de software van de ontvanger verwijderd, maar nu heb ik de foutcode 11 en zwart beeld met een rood rondje. mvg
icon

Beste antwoord door Jeroen_ 12 maart 2013, 13:43

Beste Dakdoeve,

Om het probleem met de foutcode op te lossen vraag ik je onderstaande stappen door te lopen: 
  

Stap 1:

Zet je tv‑ontvanger 30 seconden in stand‑by met de afstandsbediening (stand-by knop zit rechts boven).

Stap2:

Trek de voedingskabel uit het stopcontact van je tv-ontvanger.

Stap 3:

Schakel de KPN Experia Box uit door de stroomadapter uit het stopcontact los te halen.

Stap 4:

Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter weer stevig aan op het stopcontact.

Stap 5:

Wacht tot de lampjes [Power] en [Broadband] of [(A)DSL] branden op de KPN Experia Box.

Stap 6:

Steek de stekker in het stopcontact en zet de tv-ontvanger aan met de afstandsbediening (stand-by knop zit rechts boven).

Zie ook deze link! Graag hoor ik van je of het hiermee is opgelost, of niet.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeroen_ heeft ontvangen van andere leden.

Badge +7
Beste Dakdoeve,

Om het probleem met de foutcode op te lossen vraag ik je onderstaande stappen door te lopen: 
  

Stap 1:

Zet je tv‑ontvanger 30 seconden in stand‑by met de afstandsbediening (stand-by knop zit rechts boven).

Stap2:

Trek de voedingskabel uit het stopcontact van je tv-ontvanger.

Stap 3:

Schakel de KPN Experia Box uit door de stroomadapter uit het stopcontact los te halen.

Stap 4:

Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter weer stevig aan op het stopcontact.

Stap 5:

Wacht tot de lampjes [Power] en [Broadband] of [(A)DSL] branden op de KPN Experia Box.

Stap 6:

Steek de stekker in het stopcontact en zet de tv-ontvanger aan met de afstandsbediening (stand-by knop zit rechts boven).

Zie ook deze link! Graag hoor ik van je of het hiermee is opgelost, of niet.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reset uitgevoerd: tv ontvanger op stand-by stekker eruit. Stroom van de experia box afgehaald en na 30 seconden weer aangesloten. Resultaat: lampje broadband blijft knipperen..... Wat nu ???

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)